fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: ווג ER-10 חשמלי

חדש בישראל: ווג ER-10 חשמלי

אדם בלנגה

צילום: אריק רוזנבלום

המותג Voge של קונצרן לונסין נחת בישראל לפני כשנה עם דגמי 500 סמ"ק ראשונים – ה-500DS וה-500R – להם הצטרף לאחרונה ה-300AC וכעת מצטרף גם הדגם החשמלי הראשון של המותג, אופנוע עירוני עם מנוע 6kW מקורר נוזל המייצר כוח עד 14kW ומומנט של 4.1 קג"מ, חבילת סוללות ליתיום מתוצרת סמסונג, 60V ו-70Ah, עם משך טעינה של כ-4 שעות ל-100%, טווח נסיעה של עד 130 ק"מ ומהירות מקסימלית של 90 קמ"ש.

ה-ER-10 הוא פרי 4 שנות פיתוח של לונסין ששאפה לתקוף את הקטגוריה מכיוון אחר, אופנוע עירוני, יעיל ומהנה המתאים לטווחי ואופי הנסיעה העירוניים, ממדי הכלי קטנים במיוחד, עם גובה מושב של 840 מ"מ, מרווח גחון של 210 מ"מ, משקל רטוב (נתון מבלבל אם לא זוכרים שהוא מקורר נוזל) העומד על 122 ק"ג, בסיס גלגלים באורך 1,410 מ"מ וצמיגים במידות 110/70-17 מקדימה ו-140/60-17 מאחור, על גלגלי אלומיניום יצוקים. מקדימה מותקן מזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ ומהלך של 115 מ"מ, מאחור בולם יחיד עם מהלך של 60 מ"מ. מערכת הבלימה מצוידת ב-ABS, דיסק בקוטר 280 מ"מ מקדימה ו-220 מ"מ מאחור.

המנוע החשמלי יושב על זרוע האלומיניום האחורית ומעביר את הכוח לגלגל ע"י שרשרת, בעוד חבילת הסוללות ממוקמת נמוך בתוך שלדת האלומיניום של ה-ER-10, התצורה הזו מייצרת חלוקת משקל אופטימלית של 50:50. חיסכון נוסף במשקל מושג ע"י שימוש בצמת חשמל מתקדמת מסוג CAN Bus Layout, שמשתמשת בהרבה פחות חוטי חשמל ומעבר לחיסכון במשקל גם הופכת את התחזוקה לקלה יותר. הבקר של ה-ER-10 מתוכנת בצורה פחות ליניארית מהרגיל, ליצירת התחלת נסיעה מתונה ובנייה מהירה של המומנט בחלקה הראשון של התאוצה, עם ריסון בהמשך לשמירה על שימוש מינימלי בסוללה.

ה-ER-10 מצויד במערכת התנעה ללא מפתח (Keyless), תאורת LED, מערכת בקרת אחיזה, שני מצבי רכיבה (Eco ו-Sport), צג LCD עם חיישן תאורה, שקע טעינה בזנב המתחבר לרשת חשמל ביתית, תא אחסון קדמי (במקום מיכל דלק) עם חיבור USB, ויכולת טעינה רגנרטיבית של 5% בבלימה. לפי היצרן טווח הנסיעה האופטימלי של כ-130 ק"מ מושג בעיר במהירות ממוצעת של כ-30 קמ"ש, בשימוש משולב ובמהירות של כ-50 קמ"ש הטווח המקסימלי עומד על כ-100 ק"מ ועם מצערת פתוחה לרווחה הטווח עומד על כ-45 ק"מ. דרגת הרישוי של ה-ER-10 היא A2, ומדרגת הביטוח היא כמובן הזולה ביותר ('עד 50 סמ"ק'), מחירו של ה-ER-10 בתקופת ההשקה עומד על 37,900 ₪.

לקחנו את ה-ER-10 לסיבוב עירוני ראשון בישראל והמבחן יפורסם בקרוב.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

11 תגובות ל חדש בישראל: ווג ER-10 חשמלי

  1. 90 קמש אפילו באיילון מסוכן , מהירות לא מספיקה לנסיעות לפרברים…

  2. מדובר בקטנוע מוגבל עד 90 קמש ועד 100 קמ מרחק, לא שווה את ה 37 אלף!!
    אופניים חשמליות יותר זולות עם ביצועים שווים.

  3. איזה חיים בסרט כול היבואנים ,טכנוגוליה פח ומבקשים ערימה .
    מה אתם טסלה יאללה תחזרו לשינג חוי נימט .

  4. בדיחה. בוא תשלם כמעט 40 אלף שקל על אופנוע 50 סמק 😂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל