fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

מוטו 24 מסכמת את 2020 ומודיעה על דגמים חדשים

מוטו 24 מסכמת את 2020 ומודיעה על דגמים חדשים

אסף לביא

צילום: יצרן

חברת מוטו 24, יבואנית מותגי FB מונדיאל, נורטון, אורל ו-Voge מסכמת את שנת הפעילות המלאה הראשונה שלה, 2020, כחיובית, אחרי שהשיקה בינואר את המותג הבריטי נורטון – שחוזר כעת לייצור, ואחריו, באמצע תקופת הקורונה את אופנועי הסירה של Ural – מהם נמכרו 11 יחידות, באמצע השנה השיקה את מותג Voge מבית לונסין עם 3 דגמים, האדוונצ'ר 500DS, הנייקד 500R והרטרו-נייקד הקטן 300AC ולקראת סוף השנה גם את מותג הקטנועים לונג'יה. מותג FB מונדיאל "הוותיק" מסיים את השנה עם מכירות של 37 כלים.

ל-2021 מותג Voge משדרג את הדגמים לתקנות אירו5 ומרחיב את ליין האופנועים שלו. בתחילת 2021 צפויים להיכנס לישראל 3 דגמים נוספים, שני דגמי אדוונצ'ר ה-650DS וה-300DS וה-300RR הספורטיבי. בהמשך השנה צפוי להגיע לישראל גם ה-ER10 החשמלי.

 

Voge 650DS
אופנוע האדוונצ'ר הגדול ביותר של ווג עושה שימוש במנוע שיוצר לדגמי ה-G650GS של ב.מ.וו ע"י לונסין, סינגל בנפח 652 סמ"ק, עם הספק של 50 כ"ס ב-6,750 סל"ד, מומנט של 6.1 קג"מ ב-5,500 סל"ד ותיבה עם 5 הילוכים. ה-650DS מצויד מזלג הפוך ובולם יחיד מאחור מתוצרת KYB, מרווח הגחון עומד על 230 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,470 מ"מ, משקלו היבש 192 ק"ג, מיכל הדלק מכיל 18 ליטרים והמושב בגובה 805 מ"מ. למרות גלגלי שפיצים, הצמיגים ללא פנימית (טיובלס), פירלי אנג'ל ST במידות 110/80-19 מקדימה ומאחור 150/70-17. האופנוע מאובזר בצידו האלקטרוני בתאורת LED, מסך TFT 5.5 עם קישוריות בלוטוס וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. המשקף מתכוונן ומתחתיו נמצא חיבור USB.

 

Voge 300DS
ה-300DS הוא מעין גרסה קטנה ל-500DS, עם מנוע סינגל בנפח 292 סמ"ק המפיק 29 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-2.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד, ובדומה לאחיו הגדולים, מזלג קדמי הפוך מתוצרת KYB, תאורת LED ומשקף מתכוונן, משקלו הרטוב של ה-300DS עומד על 155 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,370 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 16 ליטר, גובה המושב 810 מ"מ, מרווח הגחון 190 מ"מ והצמיגים במידות 110/70-17 מקדימה ו-150/60-17 מאחור, עם גלגלים יצוקים. מחירו על הכביש 29,900 ₪.

 

Voge 300R ו-300RR
אופנוע הנייקד הקטן מבוסס על אותה הפלטפורמת ה-YF300 של לונסין, כמו ה-300DS, אך עם מתלים בעלי מהלך קצר יותר, עיצוב נייקד מוטה כביש, שני דיסקים מקדימה, משקל יבש העומד על 140 ק"ג וגובה מושב של 780 מ"מ. מחירו על הכביש 23,900 ₪ וגם גרסת ה-300RR בעלת הפיירינג המלא תעלה כך.

 

Voge 300GY Rally
האח החורג ומוטה השטח של ה-300DS אמנם חולק איתו מנוע, אך שם נגמר הדימיון, כל מכלולי ה-300GY שונים ונועדו לעבודת שטח, החל מהשלדה ששונתה, דרך המתלים ארוכי הטווח ועד לגלגלי השפיצים עם המידות בסטנדרטיות יותר לאופנוע שמיועד לבלות קילומטרים רבים בדרכים לא סלולות, המתחרה הקרוב ביותר והיחיד של ה-300GY הוא ההונדה CRF300 ראלי. מחירו של הווג 300GY Rally עוד לא נקבע.

 

Voge 500AC
על הנייקד-רטרו המעניין של ווג כבר דיווחנו כאן בעבר, וכעת מוטו24 מוסיפה ומודיעה רשמית על הגעתו המתקרבת, הוא יצטרף ל-500R שחולק איתו מנוע ואת רוב המכלולים ול-300AC שבהשראתו הוא מעוצב.

 

Voge ER10
הכלי החשמלי של ווג בנוי סביב יחידת סוללות 20A שיושבת במרכז השלדה ומקוררת ע"י נוזל, זאת מעבירה אנרגיה למנוע חשמלי 60V ו-6KW, ההספק המירבי עומד על 20 כ"ס ומומנט של 4.3 קג"מ. המשקל הכולל של ה-ER10 עומד על 115 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,390 מ"מ, גובה המושב 800 מ"מ ומרווח הגחון בגובה 170 מ"מ. טעינה מלאה אורכת 4 שעות, טווח הנסיעה המקסימלי עומד על 120 ק"מ בנסיעה עירוני. ה-ER10 מצויד בתאורת LED, מערכת ABS והתנעה ללא מפתח.

 

ליאור בנאי, מנכ"ל מוטו 24: "אנחנו צופים גידול משמעותי במכירות מותג Voge, הן בזכות איכות המוצרים, הן בזכות ההצלחה המרשימה באירופה (בעיקר בצרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ויוון) והן בעקבות התמיכה המאסיבית של יצרן הענק (ייצור של 2.5 מיליון אופנועים בשנה ומספר 2 בייצוא מסין), אבל בעיקר בגלל ההתאמה הנכונה לאופי הרוכבים הישראלים, שבשנים האחרונות נוטים יותר ויותר לקטגוריית האדוונצ'ר, ואופנועי ה-DS (ר"ת Dual Sport), ומחפש יכולת נשיאה, משקל נמוך, גובה מושב לא מאיים, והתנהגות כביש ספורטיבית. אנחנו גם עושים צעדים ראשונים לתמיכה בעולם הספורט המוטורי, עם כוונה לתמוך ברוכב או רוכבת צעירים ומוכשרים באליפות ישראל בסופרבייק עם דגם ה-RR300, יש לנו לא מעט תוכניות נוספות עם היצרן לשנת 2021, גם בתחום החשמלי, אבל נמתין מעט להגעת האופנועים לישראל".

גלריה

2 תגובות ל מוטו 24 מסכמת את 2020 ומודיעה על דגמים חדשים

  1. Voge 650DS עם תיבת 5 הילוכים??? מזכיר לי את הטראנסאלפ 700 שהיה לי, שתמיד חיפשתי את ההילוך השישי. שיט. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל