fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: לונג'יה נוואדה 250 ו־X1 125

חדש בישראל: לונג'יה נוואדה 250 ו־X1 125

אסף לביא

צילום: יצרן

שני דגמים חדשים של מותג לונג'יה הסיני נוחתים בישראל, ה־Nevada 250 הוא קרוזר עם מנוע וי-טווין בנפח 250 סמ"ק וה־X1 הוא קטנוע עירוני בנפח 125 סמ"ק עם עיצוב ספורטיבי, אליהם יצטרפו בהמשך השנה גם ה־V-BOB 650, פאוור-קרוזר מתקדם עם 72 כ"ס והרבה טכנולוגיה, וה־XDV, קטנוע קרוסאובר מאובזר שיוצע עם מנוע 250 או 300 סמ"ק.

במהלך 2020 מוטו24 החלה לייבא לישראל את מותג Longjia הסיני, עם צמד קטנועים ראשון שעבר שדרוג קל ב־2021 ועודכן לתאימות לתקן אירו5, כעת לקראת שנת 2022 נוחתים בישראל שני דגמים נוספים, שמרחיבים את ליין המוצרים של המותג עם אופנוע ראשון המשווק בישראל, אליו יצטרף בקרוב דגם נוסף בנפח 650 סמ"ק.

ה־X1 הוא קטנוע עירוני עם עיצוב ספורטיבי וצבעוניות שמיועדים לקרוץ בעיקר לקהל הצעיר, הוא מצויד במנוע מקורר אוויר בנפח 125 סמ"ק המייצר הספק של כ־9 כ"ס ומהירות סופית באזור ה־85 קמ"ש, כשתצרוכת דלק המוצהרת עומדת על כ־40 קמ"ל. בסיס הגלגלים באורך 1,310 מ"מ, המושב בגובה 790 מ"מ, הגלגלים הייצוקים בקוטר 13″ נועלים צמיגים במידות 120/90-13 ו־130/60-13, מערכת הבלימה המשולבת עם דיסק בלימה מקדימה ומאחור, התאורה כולה LED, משקלו הרטוב עומד על 115 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 6 ליטר. מחירו של ה־X1 125 עומד על 13,900 ₪.

ה־Nevada 250 הוא קרוזר בעל מראה מודרני והיחיד בקטגוריית הנפח שלו שעדיין מיוצר עם מנוע וי-טווין. המנוע מקורר האוויר בנפח 249 סמ"ק משודך לתיבה עם 5 הילוכים ומייצר הספק צנוע של 19 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 1.7 קג"מ ב־7,500 סל"ד ומהירות סופית של 110 קמ"ש. מזלג הפוך מחזיק גלגל יצוק בקוטר 17″ עם צמיג במידה 100/80-17 מקדימה וזרוע אחורי עם צמד בולמים חובקת גלגל יצוק בקוטר 16″ עם צמיג במידה 140/70-16 מאחור. הנוואדה מצויד במערכת ABS, תאורת LED, שקע טעינה USB ומראות סוף כידון. בסיס הגלגלים באורך 1,530 מ"מ, המושב בגובה 720 מ"מ, המשקל הרטוב עומד על 173 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 20 ליטר. מחירו עומד על 26,900 ₪.

לכל אלו ול־Vmax 300 יצטרפו בהמשך השנה עוד שני דגמים, הראשון הוא ה־XDV 300, קטנוע קרוסאובר חדש שעושה שימוש במנוע מקורר נוזל בנפח 278 סמ"ק, כמו זה המותקן בכמה מדגמי פיאג'ו, ומייצר 25 כ"ס ב־7,500 סל"ד ו־2.5 קג"מ ב־6,750 סל"ד. עיצוב הקרוסאובר הקשוח מושפע מהמזלג הקדמי ההפוך וצמד הבולמים האחוריים, צמיגי הקוביות ומגן הרוח הגבוה. בנוסף, ה־XDV מצויד במערכת ABS, התנעה ללא מפתח, צג TFT גדול, חימום ידיות, חיישני לחץ אוויר, משקף מתכוונן, שקע טעינה USB ומגוון אפשרויות אבזור – כולל סט ארגזי אלומיניום, מיגונים ופנסי ערפל. ה־XDV יוצע גם בגרסת 250 סמ"ק עם 24 כ"ס, ומחירו יפורסם בסמוך למועד הגעתו. הדגם השני שיגיע לישראל במהלך השנה יהיה קרוזר נוסף, הפעם בנפח 650 סמ"ק ועם 72 כ"ס, בסגנון פאוור-קרוזר ספורטיבי עם רמת אבזור מרשימה (עליו תוכלו לקרוא כאן – לונג'יה V-BOB 650).

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל חדש בישראל: לונג'יה נוואדה 250 ו־X1 125

  1. הקרוסאובר אחד היפים נשמח למבחן והתרשמות בבוא הזמן מקווה שהסינים משלימים פערים באמינות ואיכות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל