fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

לונג'יה חושפת פאוור-קרוזר מתקדם

לונג'יה חושפת פאוור-קרוזר מתקדם

מערכת מוטו

צילום: יצרן

השבוע השיקה לונג'יה את אופנוע הדגל שלה, ה-V-Bob 650, פאוור-קרוזר טכנולוגי ומעוצב, עם מנוע וי-טווין בנפח 650 סמ"ק, התנעה ללא מפתח, לוח מחוונים חכם, בולמים של KYB, מערכת בלימה של ניסין ועוד. בינתיים האופנוע מיועד רק לשוק הסיני המקומי, אך בעתיד יקבל גם תקינה אירופאית.

בווי-בוב 650 מותקן מנוע ווי-טווין ב-90° בנפח 647 סמ"ק, מקורר נוזל, עם הזרקת דלק, 4 שסתומים וצמד גלי-זיזים עליונים לכל צילינדר, המפיק 72 כ"ס ב-8,750 סל"ד ו-6.3 קג"מ ב-7,000 סל"ד והמהירות המקסימלית המוצהרת הינה 180 קמ"ש. תיבת ההילוכים כוללת סליפר קלאץ' ושישה הילוכים וההנעה הסופית נעשית בידיי רצועה. יחידת ההנעה פותחה ע"י לונג'יה ומזכירה מאוד את זו של היוסאנג אקילה 650, ואם כבר הזכרנו אותה, לונג'יה מציעה גרסה זולה יותר של הווי-בוב 650 עם המנוע הוותיק של היוסאנג וגלגלים יצוקים.

העיצוב שואב הרבה מאוד השראה דגמי הארלי דוידסון, את זה אפשר לראות בעיקר באזור הכידון שם המראות, בתי המתגים והידיות הן העתק כמעט מדויק של המקור, אבל גם בקווים הכללים, עם אגזוזים, תאורת חזית, וזנב שדומים ל-Fat-Bob וחלק מהדברים שמזכירים את ה-V-Rod, באופן משעשע שילובם יוצר את שמו של הדגם החדש. הקווים החדים, כונסי האוויר, הצבע האדום הבוהק, המזלג העבה מקדימה והג'אנטים, כולם משלימים את המראה הקשוח.

לויי-בוב 650 בסיס גלגלים באורך 1,560 מ"מ, מרווח גחון של 135 מ"מ, הצמיגים במידות 130/90-16 מקדימה ו-180/60-16 מאחור מותקנים עם גלגלי שפיצים טיובלס, משקל רטוב של 247 ק"ג, מיכל הדלק בנפח 20 ליטר, המושב יחסית גבוה לקטגוריה עם מרחק של 730 מ"מ מהקרקע, כשהרגליות שלוחות קדימה, מקדימה מותקן מזלג הפוך מתוצרת KYB ומאחור צמד בולמים עם אפשרות לכיוון עומס קפיץ.

בצד הטכנולוגי תמצאו תאורת LED היקפית הכוללת פנס קדמי עם תאורת יום בצורת X, מעליו מותקנים משקף קטן ובסיסי ומסך TFT גדול בעל תצוגת לחץ אוויר בצמיגים, חיבור בלוטוס שמשמש לניווט והצגת התראות, על מיכל הדלק מותקן צג LCD משני עם כל המידע הבסיסי. בנוסף למערכת ה-ABS ישנה גם מערכת התנעה ללא מפתח (Keyless) וחימום לידיות ולמושב.

ה-V-Bob 650 מיועד בינתיים רק לשוק המקומי בסין, אבל צפוי להגיע בהמשך גם לאירופה, מיבואנית לונג'יה לישראל מוטו24 נמסר שהם שוקלים בחיוב את יבוא הדגם לישראל וישמחו לשמוע את דעתם של הלקוחות הפוטנציאליים.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

4 תגובות ל לונג'יה חושפת פאוור-קרוזר מתקדם

    • סיני לא יכול להיות במחיר של ארלי הרבה פחות

  1. בבקשה תביאו לארץ!!! נמאס מהמחירים הדמיוניים של הארלי ושל אינדיאן….

  2. שלא יהיה האופנוע עם הסירה 100000 שקל חחח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל