fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: ליין אופנועי האנדורו המלא של ריאחו

חדש בישראל: ליין אופנועי האנדורו המלא של ריאחו

אסף לביא

צילום: יצרן

בחודש אוקטובר הכריזה חברת HM מוטורס, יבואנית שרקו, MV אגוסטה, AJP ואסקול, על הגעתם של הדגם הראשון בליין אופנועי האנדורו המקצועיים של Rieju, ה-MR300 Racing. כעת מודיעה החברה על הגעתם של כל הדגמים, המחולקים לשלוש משפחות – ה-Racing הבסיסית, ה-Pro המאובזרת וה-Ranger סדרת אופנועי אנדורו 'הובי' נמוכים ומעודנים – בנפחי מנוע של 200, 250 ו-300 סמ"ק, כולם שתי-פעימות. אופנועי האנדורו של Rieju מבוססים על דגמים גאסגאס הקודמים, שנקנו לאחר שהמותג נמכר ל-KTM, ועברו מקצה שינויים.

יצרנית האופנועים בספרדית Rieju הוקמה בשנת 1934, ושמה הוא למעשה חיבור אותיות משמם צמד אנשי עסקים ספרדים שהקים את החברה, Luis Riera Carré ו-Jaime Juanola Farres. בתחילת דרכה ריאחו מכרה אביזרים לאופניים, בשנת 1945 ייצרה את האופנוע הראשון של, הריאחו NO.1 וב-1979 החלה החברה לייצר את סדרת אופנועי השטח Marathon. מאז החברה מתמקדת באופנועי שטח וסופרמוטו. ריאחו הספרדית בעלת 76 שנות ניסיון ומייצרת כ-12,000 אופנועים וקטנועים בנפח קטן. מאז 2017 היא מיובאת לישראל ע"י ה.מ מוטורס, עם ליין קטן שכלל שני דגמי 'מרתון', דו-שימושיים קלים, בנפחי 125 ו-200 סמ"ק.

לכל דגמי האנדורו החדשים של ריאחו יש מנוע דו"פ מקורר נוזל עם קרבורטור ושסתום עלים VForce4, סטרטר ורגלית, מצמד הידראולי של מאגורה, מערכת פליטה של FMF, שלדת כרומולי, שלדת זנב מאלומיניום, בולמים של KYB עם כוונון מלא ומנגנון לינקים מאחור, מצבר ליתיום, מיכל דלק בנפח 9.8 ליטר ומשקל רטוב של 105 ק"ג.

דגמי ה-250 ו-300 רייסינג ו-Pro מצוידים בשתי מפות הצתה, מאייד קיהיין 38 מ"מ, מגני ידיים, מערכת בלימה של ניסין וצמיגי מישלין אנדורו מדיום. מהלך המתלים שלהם עומד על 300 מ"מ והמושב בגובה 960 מ"מ. סדרת ה-Pro כוללת גם כידון Renthal, ציפוי DLC לבולם הקדמי, משולשים מכורסמים של XTrig, חישוקי Goldspeed Pro HD, קיט מאוורר, מושב נגד החלקה ומגני קייסים של Polisport.

דגמי ה-Ranger בנפחי 200 ו-300 סמ"ק מקבלים מנועים מרוסנים יותר עם מאייד קיהיין 36 מ"מ ומתלים בעלי מהלך קצר יותר שעומד על 270 מ"מ, כשהמזלג הקדמי בקוטר 46 מ"מ (לעומת 48 ברייסינג והפרו) והמושב בגובה 925 מ"מ. דגמי הריינג'ר מצוידים בצמיגי Vee Rubber ומערכת בלימה של J.Juan.

ה.מ מוטורס תמכור את כל דגמי ריאחו עם חבילת אביזרים ללא תוספת תשלום בשווי שבין 2,500 ל-3,500 ₪ הכוללת מגן גחון מאלומיניום, מגן סעפת מקרבון פייבר של חברת BulletProof ומגן רדיאטור (בדגמי הרייסינג והריינג'ר בלבד).

חברת ה.מ מוטורס הודיעה שבקרוב מאוד במחסן החלפים שלה ניתן יהיה למצוא  לצד חלקים לאופנועי ריאחו גם חלקי חילוף לדגמי גאסגאס השונים עד שנת 2020, ובנוסף הרחיבה את פעילות מוסכי השירות ונקודות המכירה עם נקודות ששרתו בעבר את דגמי גאסגאס.

דגם מחיר
Rieju MR300 Pro 64,900₪
Rieju MR250 Pro 61,900₪
Rieju MR300 Racing 55,900₪
Rieju MR250 Racing 52,900₪
Rieju MR300 Ranger 49,900₪
Rieju MR200 Ranger 48,900₪

קבוצת HM מוטורס: ״חברת RIEJU הספרדית היא אחד מיצרני האופנועים המיוחדים, וותיקים והמוערכים בעולם, המתהדרת ב-76 שנות ניסיון של ייצור אופנועי כביש, אופנועי אנדורו והשתתפות פעילה באליפויות אנדורו ברחבי העולם, עם עבר מפואר וכל זאת תוך שמירה על בעלות משפחתית. אנו בקבוצת HM מוטורס החלטנו לייבא את האופנועים מתוצרת RIEJU ולהוסיפם למגוון המותגים שאותם אנו מייבאים, כיוון שאנו צופים להם עתיד מוצלח בשוק הישראלי, שהוכיח את חיבתו למוצרי GAS GAS ולרכיבת האנדורו והארד-אנדורו. אופנועי RIEJU מתאימים לאופי הרוכב הישראלי בכל הרמות, החל מרמת הרוכבים המתחילים, וכלה ברוכבים בוגרים ומנוסים. חברת RIEJU הוכיחה את עצמה כחברה שותפה ותומכת לדרכנו והיא בהחלט שותפה פעילה לשיווק האופנועים בישראל וביחד איתה הוחלט על מהלך תמחור אגרסיבי כדי להנגיש את המותג לקהל הישראלי. אנו צופים עתיד מבטיח למותג בישראל ומצפים לרוכבי GAS GAS ולרוכבים אחרים לפקוד את האתרים בהם נציג את הכלים. תוכנית ארצית להצגת הכלים תוצג בקרוב״.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל חדש בישראל: ליין אופנועי האנדורו המלא של ריאחו

  1. חבל שכרגיל בישרעהללל המושחתת המחירים לכלים הללו שישמשו בסופי שבוע בלבד הזויים ברמות בילתי נתפשות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל