fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: קטנועי Horwin החשמליים

חדש בישראל: קטנועי Horwin החשמליים

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חברת "רייסינג סנטר מוטורס", שעסקה עד לאחרונה בשיווק אופנועי מוטוקרוס, מרחיבה את פעילותה ומתחילה בשיווק הקטנועים החשמליים של חברת Horwin; החל מ־20,985 ₪.

יצרנית האופנועים והקטנועים Horwin הוקמה בשנת 2016 בסין, כשהיא מתמקדת בייצור כלים חשמליים המכוונים לקהל האירופאי. לשם כך הקימה עם שותפיה האירופאים מרכז פיתוח באוסטריה האחראי בעיקר על התכנון, בקרת האיכות והשיווק.

בשנה שעברה חשפה החברה שני דגמי קונספט שאפתניים, האחד קטנוע-על מתקדם והשני אופנוע עתידני בעל מנגנון ייצוב עצמי, עליו רשמה את אחד מיני הפנטים הרבים של החברה הטכנולוגית. השנה תחל החברה למכור את ה־Senmenti 0, קטנוע-העל המתקדם שלה, בשווקים נבחרים (במחיר של 14,900 אירו) לאחר שחשפה את גרסת הייצור הסדרתית הכוללת מנוע חשמלי בעל הספק של 74kW – כ־100 כ"ס – תאוצה מ־0 ל־100 קמ"ש תוך 2.8 שניות, מהירות סופית של 200 קמ"ש, משקל של 230 ק"ג, סוללת 16.9kWh המספקת טווח נסיעה של כ־300 ק"מ, חיבור לטעינה מהירה ועוד אמצעים טכנולוגיים נוספים.

בשלב זה יגיעו לישראל דגמי הדור הראשון של הורווין, ה־SK3 וה־EK3, שישווקו גם גרסאות DS המיועדות לשימוש השוק המוסדי, בדגש על שירותי משלוחים. ה־SK מצוייד בגלגלים בקוטר 14 אינץ', התנעה ללא מפתח, מערכת CBS, תאורת LED, מנוע 6.3kW עם מהירות מירבית של 90 קמ"ש ואופציה לסוללה אחת או שתיים, המשפיעות על טווח הנסיעה הנע בין 80 ל־140 ק"מ, בהתאמה, ועל זמן טעינה של כ־4.5 שעות לסוללה. ה־EK נבדל בעיצוב המעוגל יותר (עליו זכה בפרס ה־RedDot 2021) וברצפה השטוחה, כמו גם במנוע 6.2kW, טווח שנע בין 80 ל־150 ק"מ, בהתאם לכמות הסוללות ומהירות סופית גבוהה יותר של 95 קמ"ש.

רייסינג סנטר מפרסמת בינתיים את מחירו של הדגם הראשון שמגיע לישראל, ה־EK3, שימכר במחיר השקה של 20,985 ₪, כשמחיר המחירון המלא 22,985 ₪.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    6 תגובות ל חדש בישראל: קטנועי Horwin החשמליים

    1. כמה כלים חדשים מצטרפים. בטוח יהיה מעניין.

      • השוק המוסדי לא פראייר. צריך להחזיק צי של קטנועים עם ריינג' של 140 טווח נסיעה על הנייר כי אחרת חברות הגרר יימשיכו לעשות קופה. קטנוע חשמלי לעבודה צריך לעשות 200 קמ אמיתי כדי שיהיה כדאי. יגיע היום.

    2. עדין המחירים לא אטרקטיביים לאנשים פרטיים. נראים יפים ועדינים

    3. השרשרת ביטלה את המסיבה.
      אנשים קונים כלים חשמליים חלשים בשביל הפשטות והחסכון וכידוע בכלים הקטנים החשמליים אין טיפולים חוץ מבלמים וצמיגים. ברגע שיש שרשרת זה אומר שצריך טיפולים קבועים ועוד לשמן אותה באופן קבוע.
      המנוע 6.3 הוא קטן ואפשר היה לשים אותו בגלגל האחורי, אבל החברה לא רצתה לשבור את הראש באיך לפזר את המשקל ותקעה את המנוע באמצע הכלי עם שרשרת.
      בקיצור ירו לעצמם ברגל במיוחד בגלל מחירי השירות בארץ.

    4. בקטנוע לא ממש בא לך שרשרת. בא לך אוטומט ולא להתעסק עם כלום. מבאס.

    5. כל יום עוד שם חדש של יצרן אופנועים או רכב. זה נהיה כמו מחסני חשמל

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל