fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

חדש בישראל: קימקו אקסייטינג 400S

חדש בישראל: קימקו אקסייטינג 400S

רון לב

צילום: יצרן

הדור החמישי של קטנוע הספורט-תיור של קימקו נוחת בישראל עם עיצוב חדש, משקף מתכוונן וגבוה יותר, תאורת לד, ABS ומנוע עם הספק מירבי של כ-35.4 כ"ס.

הדגם הקודם של האקסייטינג 400 הציב רף ביצועים גבוה, השנה קימקו מחליטים לשאוף גבוה אף יותר ולשפר אספקטים חשובים, עם דגש על ספורטיביות ונוחות. כל רכיבי השלדה השתפרו והוקשחו, מושבי הרוכב והמורכב שודרגו, לוח השעונים מקבל את מערכת ה-Noodoe המוכרת מאחיו הגדול, ה-AK550, המשקף גבוה יותר ובעל 5 מצבים שונים. ידיות מתכווננות, תאורת לד מקיפה, משענת גב גדולה יותר ותאי אחסון קדמיים ננעלים ובהם חיבור 12V. מחיר הקטנוע יעמוד על 38,000 ₪.

2 תגובות ל חדש בישראל: קימקו אקסייטינג 400S

  1. לא ראיתי אחד כזה על הכביש מהדגם הקודם.
    עשיתי עליו נסיעת מבחן.
    הרגיש לי גדול וגמלוני.
    במקום להמשיך עם אותו דבר משעמם ונדוש צריך שיצרן אחד יזעזע את השוק העייף הזה ויוציא קטנוע עם מנוע טריפל קל משקל 400 סמק שבאמת יתן בגז וירים ווילים בקלות ויעלה ל 12 אלף טור וישמע פיצוץ.
    אלו יהיו חדשות אמיתיות.
    אם קימקו יכולה לייצר מנועים לbmw 650 ולייצר אופנוע חשמלי שמגיע ל 200 תוך 7 שניות היא יכולה לעשות גם דבר כזה.

  2. וואלק תמיר…. איפה אתה ואיפה המציאות. קטנוע טריפל 400. טוב לא ביקשת v8.

    אתה רוצה לשמוע מה תהיה הבעיה האמיתית שלו בשוק? שיש לו תא מטען קטן מידי שבקושי מאכלס קסדה אחת… זה מה שמעניין את מי שקונה קטנוע בנפח הביניים 250-400. לא לאיזה סל"ד מגיע המנוע.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל