fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

טריומף טייגר 900 בגרסת בונד לכבוד 'לא זמן למות'

טריומף טייגר 900 בגרסת בונד לכבוד 'לא זמן למות'

אסף לביא

צילום: יצרן

לכבוד צאת הסרט ה־25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד והאחרון בכיכובו של דניאל קרייג שעלה היום לאקרנים בישראל, 'לא זמן למות' (No Time To Die), טריומף מציגה מהדורת בונד (Bond Edition) מיוחדת לטייגר 900 ראלי פרו המוגבלת ל־250 יחידות בלבד.

שיתוף הפעולה בין יצרנית האופנועים הבריטית לבין אייקון בריטי נוסף, הסוכן החשאי 007 ג'יימס בונד, הוכרז בדצמבר 2019 לקראת יציאתו של הסרט ה־25 בסדרת סרטי בונד בו מופיעים שניים מדגמי טריומף – הסקרמבלר 1200 XE והטייגר 900 ראלי פרו. אך בעקבות מגיפת הקורונה נדחה הסרט לתאריך מאוחר יותר (ה־08.10 בארה"ב; היום, ה־29.09 בישראל), כך קרה שכאשר טריומף הציגה את גרסת הבונד הראשונה שלה – ה־Scrambler 1200 Bond Edition – היא עשתה זאת לאחר שתאריך השחרור של הסרט נדחה למועד לא ידוע.

כעת, בסמוך לעליית הסרט לאקרנים, טריומף מציגה גרסת בונד נוספת, הפעם לטייגר 900 ראלי פרו, שגם היא – כמו הסקרמבלר 1200 – תציע 250 יחידות בלבד שימכרו ברחבי העולם. ה־Tiger 900 Bond Edition מקבל צביעה שחורה מט המעוטרת בגרפיקת 007 מיוחדת בגוון נחושת על גבי הפלסטיקה וממשיכה גם לשלדה, הפנסים, מגני המנוע והגחון ותושבות רגליות המורכב שנצבעים בגימור שחור.

גשר הכידון מכורסם מאלומיניום וכולל חריטה של מספור האופנוע (בין 000 ל־250, אנחנו יודעים איזה מספר יהיה הנחשק ביותר), לוח השעונים מקבל מסך פתיחה עם אנימציית 007 והמושבים המחוממים לרוכב והמורכב עם מיתוג תואם. רוכשי מהדורת הבונד יקבלו צמיגי מישלין Anakee Wild, בנוסף לזוג צמיגי הברידג'סטון Battlax שמותקנים על האופנוע, ואגזוז של Arrow עם סופית קרבון.

הטייגר 900 של טריומף מצויד במנוע טריפל בנפח 888 סמ"ק, המייצר כ־94 כ"ס ב־8,750 סל"ד ו־8.8 קג"מ ב־7,250 סל"ד, ומוצע ב־5 גרסאות – הגרסה הרגילה שנקראת Tiger 900, גרסאות ה־GT וה־GT Pro וגרסאות ה־Rally וה־Rally Pro, הנבדלות ביניהן באבזור ובמכלולים, כששתי גרסאות הראלי מצוידות במערכת מתלים של Showa עם מזלג הפוך בקוטר 45 מ"מ מקדימה ובולם אחורי הניתנים לכיוונון ומציעים מהלך של 240 ו־230 מ"מ בהתאמה, כמו גם גלגלי שפיצים טיובלס בקוטר 21″ מקדימה ו־17″ מאחור, עליהם מותקנים צמיגים במידות 90/90-21 ו־150/70-17. המשקל היבש של דגמי הראלי מתחיל ב־196 ק"ג ומגיע ל־201 ק"ג בגרסת הפרו.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל