fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

יבואנית NIU וסגוואי תשווק את מוצרי MIA Dynamics בישראל

יבואנית NIU וסגוואי תשווק את מוצרי MIA Dynamics בישראל

אסף לביא

צילום: יצרן

החטיבה החשמלית של מאיר, MEU (מאיר אלקטריק יוטיליטיז), תחל בשיווק מוצרי חברת מיה דיינמיקס הישראלית המפתחת מגוון כלי רכב חשמליים על פלטפורמה חשמלית 4 גלגלית, כשהדגם הראשון שלה – Mia Four, קוואדבורד קל שמגיע למהירות 45 קמ"ש – יחל בקרוב במכירה המוקדמת.

חברת MEU החלה את פעילותה בחודש אוקטובר, אחרי שחברת מאיר רכשה את פעילות EMU מידי יבואנית הרכב UMI, ובתוכה את הזיכיון ליבוא קטנועי NIU החשמליים, מוצרי Segway-Ninebot ו־Bird ועוד. כעת מודיעה החברה על חתימת הסכם שיווק בלעדי למוצרי התחבורה של מיה דיינמיקס, חברה ישראלית המפתחת כלי רכב עירוניים על בסיס פלטפורמה חשמלית חדשנית עם ארבעה גלגלים, ממנה יכנס לייצור בקרוב ה־Four, קוואדבורד, שזה מעין קורקינט בגודל בינוני עם 4 גלגלים ויכולת הטייה, המצויד בסוללה נשלפת, גלגלי 15 אינץ', מהירות מירבית של 45 קמ"ש וטווח נסיעה של כ־45 ק"מ. הדגם הראשון שיושק יהיה בעל הנעת 2X4, בעקבותיו יגיע גם דגם עם הנעה כפולה. משקלו של ה־Four עומד על 37 ק"ג ורוחבו 680 מ"מ.

מיה דיינמיקס מפתחת עוד מספר כלים על פלטפורמה דומה, ביניהם ה־MIA UR, רכב זעיר דו מושבי (לאורך) שעתיד להגיע למהירות של 90 קמ"ש ולספק טווח של כ־200 ק"מ מסוללה גדולה יותר. ה־UR מצויד בגלגלי 16 אינץ' ואותם מתלים בעלי יכולת הטייה, הוא שוקל 270 ק"ג, רוחבו 800 מ"מ והמושב בגובה 500 מ"מ. וה־MIA M, אופנוע 4 גלגלי עם יכולת הטייה, טווח רכיבה של כ־280 ק"מ ומהירות מירבית של 160 קמ"ש, משקלו עומד על 220 ק"ג, רוחבו 660 מ"מ, הוא מצויד בגלגלי 16 אינץ' והמושב בגובה 780 מ"מ. הנתונים האלו כמובן מתייחסים לכלים שנמצאים עדיין בפיתוח ונתונים רשמיים יחשפו יחד עם דגמי הייצור הסדרתי.

מנכ"ל ומייסד החברה, יצחק קלדרון: "אנו מתרגשים להתקשר עם MEU וקבוצת מאיר כמשווק בלעדי של החברה בישראל. אנו סבורים כי באמצעות הניסיון הקשרים והיכולות של קבוצת מאיר, כשחקן מוביל בשוק התחבורה הישראלית, יבואו לידי ביטוי בהפצה והחדרת ה־Mia Four לשימושים שונים ולסקטורים שונים בישראל. כפי שדווח, החברה עמלה על התקשרויות עם מפיצים נוספים בעולם".

דניאל אינגבר, מנהל פעילות MEU: "אנחנו מתרגשים ושמחים להוסיף למגוון הפתרונות תחבורה חשמלית שלנו את ה־Mia Four . פתרון אידיאלי לרכיבה בעיר ובשטח עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. הכלי החדש עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו: איכות ובטיחות לצד חדשנות והנאה. מיה דיינמיקס שואפת להיות שחקן משמעותי בתחום המיקרו מוביליטי ולהוביל הגדרת סגמנט חדש של כלי תחבורה חשמליים זעירים בעלי סטנדרט חדש של בטיחות ויעילות לצד חווית רכיבה מהנה ומרגשת, מתוך כוונה להפוך את מיה דיינמיקס למותג מוביל בקידום מציאות ירוקה משולבת עם חווית רכיבה בטוחה יותר ומרגשת בעולם המיקרו מוביליטי, תחבורה חשמלית זעירה".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

גלריה

9 תגובות ל יבואנית NIU וסגוואי תשווק את מוצרי MIA Dynamics בישראל

  1. המחיר של הכלי הזה הוא בדיחה כאן בארהב 2000 דולר ובארץ מכרו ב40000 אשח במחיר הזה אני רוכש אופנועים וקטנועים חדשים עם ביטוח.

    • נראה לי שזה פחות מחצי מחיר ממה שכתבת לפי מה שביררתי

  2. הי גיא למה אתה מתכוון 40אלף ?לקורקינט 4 גלגלים?? לא יכול להיות… באתר שלהם אין מחירים

  3. קראתי כתבה כי זה עניין אותי המנכ"ל של מיה איציק קלדרון אומר שעלות ייצור יחידה זה 1000$ למפיצים 3000$ כך שאם לא יהיו חזירים במיוחד לצרכן זה יעלה 5000-6000$ בקיצור מעריך בין 15000-20000 שח וזה באמת כלי יחודי באיכויות שלו לפי מה שקראתי

    • ברור שלא יהיו מחירים . זה כמו שבחלונות ראווה של תכשיטים יקרים לא תראה מחיר . בזמנו מכרו במה שרשמתי בעוד בארהב מכרו במחיר שרשמתי ,סטייל מילקי, ככלות הכל זאת מדינת רודפי הבצע וגם ב15 או 20 לא הייתי קונה את זה אין בכלי הזה שום דבר ששווה את המחירים הללו מבחינת חומר המ"ופ עולה אבל הוא חד פעמי.

      • מדובר בכלי חדש לחלוטין שלא שווק לפני כן. אתה מתבלבל עם כלי אחר, גם כן ישראלי, בתצורה דומה – אבל ממש לא אותו האחד.

        • הוא כלי מאוד יפה , מה 15 קמ"ש זה מאוד איטי

  4. יופי של דבר. לרכוש במחיר הזה? ממש לא.
    אבל אנחנו הישראלים, רובינו, לא יודעים לדחות סיפוקים. ודופקים את עצמינו. מגניב.
    חרם צרכנים על היבואנים, והם כבר ילחצו מעלה להורדת המסים. האמינו לי.
    אצל החרדים זה עובד יופי. הרב אומר ואף אחד לא זז מילימטר.
    עוד רגע הם משתוללים בין המכוניות בת"א. בכלל מגניב. ארץ הסמוך.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל