fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

ימאהה מציגה MT-09 חדש ל־2024

ימאהה מציגה MT-09 חדש ל־2024

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

שלוש שנים אחרי העדכון האחרון, ימאהה מציגה את הדור הרביעי של הנייקד הפופולרי שלה, ה־MT-09, עם עיצוב חדש, צג TFT חדש בעל חיבור בלוטוס, תנוחת רכיבה מעודכנת ושינויים נוספים.

ימאהה מציינת עשור ל־MT-09, שהוצג לראשונה בתערוכת קלן 2013, ומציידת את הדור הרביעי בעיצוב חדש, מינימליסטי וחד יותר, שנועד לאפשר חופש תנועה גדול יותר על האופנוע. הדבר הבולט ביותר בעיצוב הדור הרביעי של ה־MT-09 היא יחידת התאורה הקדמית החדשה, שבנויה מפנס LED דו-אלומתי בעל כיסוי מעוצב עם שני פסי תאורת יום בתחתיתו. גם מאחור תמצאו פנס LED חדש בעל עיצוב קומפקטי יותר והפרדה בין תאורת הדרך הרגילה לאורות הבלם.

מיכל הדלק עוצב מחדש להיראות חד יותר ולאפשר לרוכב חופש תנועה גדול יותר, יחד עם מושב חדש ומפוצל ותנוחת רכיבה מעודכנת, עם כידון נמוך יותר בעל זווית צידוד גדולה יותר, ורגליות שמותקנות גבוה ואחורה יותר לעומת הדגם היוצא, שכמו הכידון מציעות שתי אפשרויות כיוונון. בנוסף, ה־MT-09 החדש מקבל רגליות בלם והילוכים חדשות, משאבת בלם רדיאלית חדשה של ברמבו, ידית מצמד מתכווננת, הגדרות חדשות למתלים, לינק חדש לבולם האחורי וצמיגי ברידג'סטון Battlax Hypersport S23 M כסטנדרט.

בעוד המנוע נותר זהה לדגם היוצא, ה־MT-09 החדש מצויד בתיבת אוויר מעודכנת עם צמד פתחי יניקה חדשים שמשפרת את החוויה האקוסטית של הרוכב מבלי להגביר את הצלילי המפלט ואי-עמידה בתקני הרעש האירופאים. צג ה־TFT החדש בגודל 5 אינץ' מציע לרוכב 4 אפשרויות תצוגה שונות וחיבור בלוטוס לסלולרי, בעזרתו ניתן לראות על הצג שיחות נכנסות, הזרמת מדיה, התאמה אישית של התצוגה עם תמונות מהנייד וניווט בעזרת מערכת ה־StreetCross של גרמין שעדיין לא זמינה בישראל. בנוסף, ל־MT-09 החדש יש שקע טעינה USB Type-C מתחת למושב, מאותתים בעלי ביטול-עצמי ואיתות עצירת חירום, וכפתורי כידון חדשים.

ל־MT-09 החדש יש 3 מצבי רכיבה – ספורט, כביש וגשם – המשנים את התנהגות מערכות הבטיחות, ושני מצבים בהתאמה אישית הניתנים לכיוונון בעזרת חיבור בלוטוס לסלולרי. לבקרת האחיזה, ה־ABS, מערכת בקרת הסחיפה, האנטי-ווילי ובקרת בלימת המנוע, המקבלות נתונים מחיישן מדידת האינרציה (IMU) השש-צירי, ל־2024 ה־MT-09 מקבל BSR (ר"ת Back Slip Regulator), מערכת אלקטרונית שעושה את תפקידו של הסליפר קלאץ' ומונעת את נעילת הגלגל האחורי בהורדת הילוכים אגרסיבית, כמו גם בקרת שיוט וקיווקשיפטר דו-כיווני חדש.

מאז הצגת הדור שלישי של ה־MT-09 לפני 3 שנים, נשמעה ביקורת רבה על עיצובו של הדגם הפופולרי, בעיקר על עיצוב יחידת התאורה הראשית, כשמעריצים רבים מציינים שהדור השני שהוצג ב־2017 היה היפה ביותר מבין כולם, וכפי שניתן לראות ימאהה שוב שינתה לחלוטין את עיצוב יחידת התאורה הקדמית, בשאיפה ליצור מראה הרמוני יותר עם עיצוב המעטפת החדש, מיכל הדלק והזנב. ה־MT-09 החדש יגיע לסוכנויות ברחבי העולם במהלך החודשים הקרובים, בשלוש אופציות צבע – שחור, כחול או אפור בשילוב טורקיז.

03.11.2023 – 15:00 / עדכון:
ימאהה הציגה גם את גרסת ה־SP החדשה שמקבלת את אותם העדכונים. ה־MT-09 SP נבדל בצביעה בהשראת ה־R1M, עוד 4 מצבי רכיבה Track להתאמה אישית, תצוגת Track ללוח המחוונים, קליפרים ברמבו Stylema, מזלג KYB מצופה DLC ובולם אוהלינס אחורי – מתכווננים באופן מלא, התנעה ללא מפתח וזרוע אחורית מוברשת. תמונות נוספות בגלריה

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    2 תגובות ל ימאהה מציגה MT-09 חדש ל־2024

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל