fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מוטו גוצי מעדכנת את ה-V85 TT וה-V9

מוטו גוצי מעדכנת את ה-V85 TT וה-V9

אסף לביא

ל-2021, דגמי הקרוזר הבינוניים של מוטו גוצי V9 Roamer וה-V9 Bobber מקבלים מתיחת פנים ומנוע 850 חדש כמו זה שקיבל ה-V7. הניו-רטרו אדוונצ'ר נשאר עם אותו המנוע, אך בגרסה עדכנית יותר, מקבל צמיגי טיובלס ושדרוג טכנולוגי.

צמד דגמי ה-V9 מקבלים מנוע חדש בנפח 850 סמ"ק, וי-טווין רוחבי מסורתי, מקורר אוויר, שמגיע במקור מה-V85, אותו המנוע מותקן גם בדגמי ה-V7 החדשים ובעל אותם נתונים – 65 כ"ס ו-7.4 קג"מ. השלדה חוזקה ושונתה כדי להכיל את המנוע החדש ונוספו לאופנוע רגליות רוכב המותקנות עם תושבות גומי להפחתת ויברציות. מערכות ה-ABS וה-MGCT, בקרת האחיזה של מוטו גוצי, מותקנות כסטנדרט וניתנות לכיבוי.

ה-V9 Roamer נותר בעיצובו נאמן למקור הקסטומי, עם צביעה מבריקה, משקף רוח וגלגל בקוטר גדול מקדימה, בעוד ה-V9 Bobber צבוע בשחור מט, עם פנס LED מודרני וגלגל קדמי שמנמן.
בנוסף, ה-V9 Bobber מקבל מושב חדש, מכסאות צד מאלומיניום, כנף קדמית קצוצה, לוח שעונים דיגיטלי וקישוריות בלוטוס לסמארטפון.
שני הדגמים זמינים גם בגרסה מוגבלת הספק המתאימה לרישיון A1.

מאז שהוצג, הפך אופנוע האדוונצ'ר של מוטו גוצי לאופנוע המוביל את מכירות המותג, כעת הוא מקבל עדכון ראשון.
עיקר השדרוג של ה-V85 TT ל-2021 נמצא במנוע, שנשאר אותו וי-טווין רוחבי בנפח 850 סמ"ק, אך בגרסה משופרת עם יותר מומנט בסל"ד נמוך עד בינוני. עוד מקבל ה-V85 TT גלגלי חישורים חדשים העוטים צמיגי טיובלס, ומייצרים ירידה של 1.5 ק"ג במשקל הלא מוקפץ.

למצבי הרכיבה הקיימים – Street, Rain ו-Off-road – מצטרפים עוד שני מצבי רכיבה, Sport – לרכיבה מהירה יותר, ו-Custom – מצב הניתן לכיוון לפי העדפות הרוכב. מצבי הרכיבה משפיעים על הגדרות בקרת האחיזה, ABS ותגובת המצערת החשמלית. מערכת בקרת השיוט ומסך TFT מוצעים כסטנדרט בעוד קישוריות בלוטוס לסמארטפון היא אופציה בתשלום.

ה-V85 TT מוצע גם בגרסת Travel שמקבלת את כל העדכונים ומוסיפה חבילת אביזרים מקיפה עם משקף גבוה, ארגזי צד, תאורת ערפל LED, ידיות מחוממות ומערכת המולטימדיה MIA של מוטו גוצי המאפשרת לחבר בבלוטוס את הסלולרי לאופנוע.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל מוטו גוצי מעדכנת את ה-V85 TT וה-V9

  1. האם "מחלות הילדות" נעלמו? אופנוע יפה אך אין לי ביטחון במותג האם מוצדק?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל