fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו גוצי רומזת על דגם חדש לחגיגות ה-100

מוטו גוצי רומזת על דגם חדש לחגיגות ה-100

אסף לביא

צילום: יצרן

ב-15 במרץ חגגה החברה ממנדלו דל לאריו 100 שנות קיום, לכבוד המאורע החגיגי היא מוסיפה סרטון פתיחה חדש באתר המציג את כל דגמי העבר שלה לצד הנוכחיים ובפינה הימנית מוסיפה טיזר לדגם חדש.

מי שיתעמק בסופו של הסרטון החגיגי יראה בפינה הימנית דגם אחד שנשאר מטושטש, זהו דגם שמוטו גוצי עתידה לחשוף במהלך השנה, הערכות של מגזינים ברחבי העולם, ביניהם גם מוטוצ'יקליסמו האיטלקי, נעות בין נייקד ביצועיסטי סטייל הגריסו ועד לגרסה מודרנית ועממית יותר ל-MGS-01, ספורטיבי עם חצי פיירינג וככל הנראה מנוע ה-850 המעודכן של החברה. אך השמועות לא נעצרות שם, מכיוון שזה יהיה הדגם הראשון שמוטו גוצי תחשוף אחרי חגיגות המאה – כלומר, במאה השנייה שלה – יש מי שמשערים שזה יהיה הדגם החשמלי הראשון של מוטו גוצי בפרט וקונצרן פיאג'ו בכלל – למרות מה שנראה כמו אגזוז בתמונה המטושטשת.

בראיון לעיתון 'לה גזטה דלו ספורט' סיפר מנכ"ל קבוצת פיאג'ו (בעלת מותג מוטו גוצי) שמפעל מוטו גוצי במנדלו דל לאריו ישופץ וישודרג השנה ולאחר מכן יתחילו לעבוד על הדגם החדש. החשיפה הרשמית צפויה לקרות השנה בתערוכת EICMA במילאנו, שאם לא תידחה או תתבטל, אמורה להתקיים בנובמבר 2021.

במאה השנים של מוטו גוצי הצליחה היצרנית האיטלקית לצבור ניצחונות רבים על מסלול המרוצים, הצלחות בכביש הציבורי וגם כמה כשלונות – אבל בעיקר הצליחה לצבור אהדה רבה. בכל שנה מגיעים למפעל במנדלו דל לאריו עשרות אלפי רוכבים לחגוג את יום הגוצי הבינלאומי ומספר כפול מזה מבקר במהלך השנה במוזיאון מוטו גוצי שבשטח המפעל. מועדון רוכבי ומעריצי מוטו גוצי, THE CLAN ('השבט'), מקיים אירועים תכופים יותר בשלוחותיו בכל העולם. אירוע ה-MGM 2021 (יום הגוצי הבינלאומי) צפוי להתקיים ב-9 בספטמבר 2021 ואנחנו מעריכים שבמהלכו יוצג טיזר נוסף לדגם.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל