fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

מונדיאל Imola 125: קטנוע ספורטיבי חדש

מונדיאל Imola 125: קטנוע ספורטיבי חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

ה-Imola החדש של F.B מונדיאל הוצג לראשונה בתערוכת מילאנו 2019 כדגם קונספט תחת השם Rookie, אז עם תאריך ייצור עתידי כמודל 2020 והיצע של מנוע 2 פעימות בנפח 50 סמ"ק לצד 4 פעימות בנפח 125 סמ"ק, כעת מונדיאל חושפת את דגם הייצור הסדרתי הרשמי – בצורה דומה מאוד לזו של הקונספט, עם מנוע 125 סמ"ק ושם חדש עם שורשים ספורטיביים – אימולה 125.

האימולה מצויד במנוע 4 פעימות, מוזרק, מקורר אוויר, עם 4 שסתומים וגל-זיזים עילי יחיד, בנפח 125 סמ"ק המייצר 10 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט של 1 קג"מ ב-6,000 סל"ד. לא נתונים קיצוניים במיוחד, אבל גולת הכותרת של ה-Imola הוא העיצוב הספורטיבי הייחודי, עם קווים חדים, משחקי צבעים, מושב מפוצל, פתחי מעבר אוויר ויחידת תאורה אחורית מדהימה.

מקדימה מותקן מזלג בקוטר 30 מ"מ עם מהלך של 90 מ"מ, מאחור בולם יחיד עם מיכל גז ומהלך של 90 מ"מ, הצמיגים במידות 120/60-13 מקדימה ו-130/60-13 מאחור, מקדימה מותקן דיסק יחיד בקוטר 220 מ"מ עם קליפר כפול בוכנות ומאחור דיסק בקוטר 195 מ"מ וקליפר יחיד-בוכנה. בצידו הטכנולוגי מאובזר האימולה בתאורת LED ובאופציה למערכת ABS (מערכת CBS כסטנדרט) ו-Keyless.

משקלו הרטוב של האימולה עומד על 121 ק"ג, אורכו הכללי 1,860 מ"מ, רוחבו 710 מ"מ וגובהו 1,160 מ"מ, המושב בגובה 770 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,340 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 5.5 ליטר.

ממוטו 24, יבואני F.B מונדיאל לישראל, נמסר שהקטנוע יגיע לישראל במהלך השנה, עם מערכת התנעה ללא מפתח כסטנדרט ובשתי גרסאות – הראשונה עם מערכת CBS במחיר של 15,900 ₪ והשניה עם ABS במחיר של 16,900 ₪.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

6 תגובות ל מונדיאל Imola 125: קטנוע ספורטיבי חדש

  1. גם כך עם התקנות החדשות חונקים את הכלים האלו ולמאות זאת עדיין מייבאים כלים עם מנועים חלשים שלא מסוגלים במצב חרום לעקוף אופניים ,סכנת נפשות .

  2. חיקוי של גילרה ראנר מקדימה אפריליה Sr בצד . על מה לוקחים 17 אלף עם מנוע מסכן של 10כס. מדינה מעפנה צריך לעלות 8 גג

  3. ליאור יפה לך שבבית האבות שלך יש אינטרנט הגיב:

    לא יכולים לעקוף אז לא עוקפים. מה הבעיה שלך?
    הקטנועים האלה בעיר פי אלף יותר שימושיים מ CB1000 בלחמניה.
    התפעול שלהם פשוט, גם בגלל המשקל נוצה, גם עניין הגיר האוטומטי, וניתן לקשור עליהם חבילות בייתר קלות. הניוד שלהם במעברים צרים, על מדרכות, וכו, ניוד בקלי קלות.
    לקטנועים האלה הוצאות אחזקה מצחיקות (בהשוואה לאופנוע אופנוע), והדלק חצי חינם(לא נגמר).
    הקטנועים האלה גם פי חמש מאות יותר טובים מאופניים חשמליים מעפנים שתוקעים אותך עם סוללה ל 50 קילומטרים עלובים, ואחר כך לך תחפש מי ינענע אותך (ארבע שעות של טעינה לפחות).
    והעיצוב האיטלקי…

  4. מי קונה היום בישראל קטנועים חדשים במחיר מלא? רק פראיירים.
    יש מבצעים לוועדי עובדים, ולפעמים "סתם" מבצעים, והמחירים נחתכים בעשרות אחוזים.
    מי שיש לו ידיים טובות, או מוסך הוגן שהוא סומך עליו, ולא מפחד להחזיק יד שנייה,
    שוק יד שנייה פורח, ומחזיר את המחירים לקרקע המציאות, ביג טיים.
    חלקים באינטרנט אפשר למצוא בכלום כסף, מי שמתעקש להגיע למוסך המרכזי, לבריאות(רק פראיירים).
    כמובן שלא עושים ביטוח מקיף לקטנוע בכלום כסף, וכן נועלים כידון ומנעול נוסף(דיסק, ורצוי שרשרת לעמוד).
    רוצה המלצה לדגם? 4,000ש"ח + טיפול יישור קו(לבד יעלה לך עוד 500 ש"ח על חלקים בהגזמה), ויש לך ביד קטנוע כמעט חדש.
    ישראל מדינת שטוב לחיות בא, עד שהגיע החראבנט הזה…אבל כמו כל מחלה, גם זה יחלוף.
    הבסיס טוב, וטוב לחיות כאן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל