fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

מילאנו: צבעים חדשים לדגמי הונדה 2022

מילאנו: צבעים חדשים לדגמי הונדה 2022

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה מציגה צבעים חדשים לכל דגמיה שלא קיבלו עדכונים השנה, ביניהם הרבל 500 ו־1100, הגולדווינג, ה־X-ADV, הפורצה, ה־SH, ה־CB וה־CBR בנפח 650 וה־MSX125 גרום.

ה־MSX125 גרום, שקיבל עדכונים מסיביים בשנה שעברה, מרוויח צביעת צהוב פנינה חדשה, שתימכר לצד שחור מטאלי ואדום.

הרבל 500, אופנוע הבובר הידידותי של הונדה, מקבל השנה צביעת ירוק פנינה חדשה שתצטרף לצבעי השחור גרפיט, אפור מט והכחול מט שמוצעות כיום. גרסת ה־S המאובזרת תקבל גם היא את אופציית הצבע החדשה. הרבל 1100, אחיו הגדול שהחל שיווקו העולמי השנה, מתחדש בצביעת חום פנינה שמתווספת לאופציית הצבע היחידה בה היה זמין עד כה – שחור מטאלי.

ה־CB650R, דגם הביניים של משפחת הנייקד-רטרו 'ניאו-ספורטס קפה', מקבל השנה צביעה חדשה, כסוף מטאלי, שתצטרף לצבעי השחור המטאלי, אדום קנדי והכחול מט, כשכולן מעטה יגיעו עם כנף קדמית שחורה. ה־CBR650R, אחיו הספורטיבי עטוף הפיירינג של ה־CB650R, מקבל עדכוני גרפיקה קלים לשתי אופציות הצביעה שלה, כשהשחור המטאלי כעת מעוטר בפסי קישוט כתומים, ואילו האדום מקבל גרפיקה חדשה לחלוטין.

הגולדווינג בגרסתו הבסיסית יוצע החל מ־2022 בגרסת הנעה אוטומטית כפולת-מצמדים ובצביעת כחול מט בלבד, בעוד הגולדווינג Tour ימשיך להימכר עם תיבת 6 הילוכים רגילה ובגרסת DCT אוטומטית עם 7 הילוכים, כשהוא מקבל שתי אופציות צביעה חדשות, לבן פנינה וכחול מטאלי, בנוסף לשחור המטאלי שכבר נמכרת.

ה־SH125i שלצערנו לא מיובא לישראל, אבל זוכה להצלחה אדירה באיטליה בפרט ובאירופה בכלל, מקבל שתי אופציות צבע חדשות, לבן פנינה מט ואפור מט, שמצטרפות לשחור פנינה, אפור מטאלי ואדום פנינה. דגם ה־150 מקבל גם הוא את הצבעים החדשים, ושניהם נמכרים במספר אופציות אבזור – ללא אבזור, עם ארגז חכם או ארגז רגיל ועם או בלי משקף גבוה ומגיני ידיים. ה־SH350i מאבד אופציית צביעה אחד מבין ה־5 בהן הוצע עד עתה, ומקבל שתי אופציות "Sporty Edition" באפור פנינה או שחור/אפור מט מטאלי.

הפורצה 125 שהגיע בשנה שעברה לישראל מקבל ל־2022 שתי אופציות צבע חדשות, אפור פנינה וכחול פנינה מט, שימכרו לצד השחור מט, אפור מטאלי מט ואדום מטאלי מט. הפורצה 350 מקבלת את הצבע האדום מטאלי מט של דגם ה־125 שתימכר לצד צבעי הכחור פנינה מט, לבן פנינה, אפור מטאלי מט ואפור פנינה.

ה־X-ADV 750 הוא כנראה הדגם שמקבל הכי הרבה צבעים חדשים השנה, עם לא פחות משלוש אופציות חדשות – שחור מט מטאלי, אפור אירידיום מט מטאלי ובז' – שמצטרפות לאפור והאדום שנמכרים כיום.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל