fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סוכנות אופנועי טריומף בתל אביב נפתחה לקהל

סוכנות אופנועי טריומף בתל אביב נפתחה לקהל

אסף לביא

צילום: אריק רוזנבלום

היום, יום שישי, עובר מותג האופנועים הבריטי עוד שלב, כמעט-אחרון, בדרכו לישראל. כמעט שנתיים אחרי הידיעה הרשמית שאלבר מוטו, יבואנית קטנועי דיאלים ואופנועים הארלי דוידסון, תייבא את אופנועי טריומף לישראל, הסוכנות הראשונה בישראל נפתחת לקהל הרחב, עם תצוגה של רוב אופנועי המותג, ציוד רכיבה, אביזרים וביגוד.

אלבר מוטו הודיעה על קבלת זיכיון היבוא של אופנועי טריומף במאי 2019, לקראת סוף השנה מקורות יודעי דבר ידעו לספר לנו שההשקה הרשמית של האופנועים תתקיים בתערוכת אוטומוטור 2020. אבל בסוף 2019 קורונה הייתה רק בירה ומסכות קשורות יותר לפורים. תערוכת אוטומוטר נדחתה מאפריל לאוגוסט, אחר כך לנובמבר ולבסוף לא התקיימה. משבר הקורונה לא דחה רק את תערוכת הרכב הישראלית הוותיקה, אלא גם את כל התעשייה העולמית, יצר קשיים בייצור והובלה, שינויים בביקוש, חוסרים בהיצע ובסופו של דבר יחד עם כל הנסיבות הוביל לכך שהיום, כמעט שנתיים אחרי הידיעה הרשמית של אלבר מוטו, נפתחות דלתות הסוכנות הראשונה של טריומף בישראל.

מחירים עוד לא פורסמו ועוד לא נקבע מועד רשמי להשקה של הכלים, אך לקוחות יכולים להגיע ולהתרשם ולפתוח הזמנות. עם ההשקעה הרבה שהושקעה בשלושת סניפי הארלי דוידסון של אלבר מוטו – הסניף הראשי באזור התעשיה חולון (המלאכה 6), סניף תל אביב (המלאכה 3) הצמוד לסוכנות טריומף החדשה וסניף טרייד-אין בתל אביב (יד חרוצים 17) – לא הופתענו כשראינו את סוכנות טריומף המרשימה והמאובזרת שכוללת הרבה מאוד ציוד רכיבה, אביזרים לאופנוע ופרטי ביגוד.

בינתיים תצוגת האופנועים כוללת את רוב דגמים טריומף, ביניהם בונוויל בובר, בונוויל ספידמאסטר, בונוויל סטריט סקרמבלר, ט'ראקסטון, ספיד טריפל 765, טייגר 1200, טייגר 900 ועוד.

מי שמעוניין להגיע ולהתרשם יוכל לעשות זאת בתחילת השבוע, רחוב המלאכה 3 תל אביב, צמוד לסוכנות הארלי דוידסון.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

13 תגובות ל סוכנות אופנועי טריומף בתל אביב נפתחה לקהל

  1. הגיע הזמן….עכשיו רק מחירי חדירה כמו שצריך כדי שהכלים לא יעלו אבק…..מספיק יש לנו נורטון אחת…..

  2. עוד כלים במחירים סופר מופקעים כרגיל והפעם אפילו יותר ( כרגיל בארץ הקודש) ,שיהיה להם בהצלחה !!!!

  3. יופי, תתחדשו. ולמי שיקר שלא יקנה או יחכה ליד שניה. פשוט מאוד. זה לא אוכל בסיסי.
    אבל למה כתוב באנגלית? אולי מחכים לתיירים? למה לכתוב Apparel ולא הלבשה? או גם וגם? השלטון הבריטי כבר מזמן לא פה. 🙂

  4. אדון קול בי! איזה מין תגובה זאת ??? זה מה שאתה רוצה ?להיות לקוח שבוי במדינה המנהלת כלכלה מושחתת של ריכוזיות הון חזירית ונהפכה ליקרה בעולם ולא רק בתחום הרכב ?! בגלל נתינים כמוך שזאת השקפתם, לעולם לא יהיה כאן שינוי וזה לא קשור לכמות הכסף שיש לי או לך ,קצת אחריות חברתית במקום תגובות דביליות!!!!

  5. צודק קול בי ! זה מותג נישה שימכור מעט מאוד כלים בשנה. לא זול להביא אופנועים לארץ ולממן תקינה סוכנות אנגלוסקסית מוסך ועוד.
    טוב שיש את כל יבואנים הקטנים אחרת היינו מתלוננים ששוק האופנועים בארץ משעמם ואין מבחר.

    • דן חסכן מה עם הבנת הנקרא??? פספסת את כל הנקודה, לא קראת מילה ,או שלא הבנת ?! לא זול להביא אופנועים לארץ ? לא זול לקנות דירה לא זול לרכוש מזון, לא זול כלום !!!!!!! מה זה לא זול להביא אופנועים לארץ????? בריכוזיות הון כזאת גם ארהב על השוק הענקי שלה הייתה יקרה. מה זה מחירי הדיור כאן ,מי קובע אותם ? מדוע הם כאלה ?? כאחד שעוסק בכלכלה ברור לי מאוד מדוע ולו ישרעעעהל לא הייתה מושחתת תחת והעם הזה לא היה רקוב, ניתן היה לשנות את המציאות הזאת ,אבל מעם שהחריב שני בתים בהיסטוריה שלו לא ניתן לצפות הרבה!!!!!

    • הוא ממש לא צודק ונראה שלא הבנת מילה ממה שרשמתי אדון דן חסכן לא זול להביא אופנועים לארץ???? זול כמו בכל מדינה לו היו רוצים ריכוזיות הון אפס תחרות והיותנו לקוחות שבויים בכל תחום אפשרי כאן , לא רק בענף הרכב, הפכו את ישרעעעהללל למדינה היקרה בעולם. פראיירים לא מתים!!!!

  6. חלום שלי אבל נחכה לכלים יד 2. המחירים בלתי אפשריים או הגיוניים כרגע. הזוי

  7. מותג פרימיום.
    להבנתי, השויווק והמיתוג של מותג זה מוכתב מהחברה (טריומף) ממש מחו"ל. חבל שהם לא מבינים שבמחירים ההזויים פה בארץ זה הופך את העסק ללא נגיש, מלבד עשירים ומשוגעים לדבר. אני עובד בהייטק מרוויח יפה, יש לי משכנתה שלושה ילדים. טויוטה בת 5, מאזדה בת 17 ואופנוע ליטר יפני בן 10. אם היינו ארה"ב הייתי יכול להיכנס לאולם התצוגה היפה שהשקעתם…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל