fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

פאנטיק חוזרת לשטח מקצועי

פאנטיק חוזרת לשטח מקצועי

מערכת מוטו

צילום: יצרן

כשפגשנו את נציגי חברת פאנטיק בחודש אוגוסט האחרון במהלך ביקור אצל היבואן הישראלי, שאלנו אותם מתי ואם פאנטיק מתכוונת לחזור לשטח בצורה תחרותית יותר עם דגמי אנדורו ומוטוקרוס מקצועיים. נציגי החברה ענו לנו שאולי רק בעתיד וכרגע הם מסתפקים בייצור אופנועי הובי, סמי מקצועיים. 

ובכן העתיד הגיע מהר מאד ובתערוכת מילאנו שהסתיימה בשבת האחרונה חושף היצרן האיטלקי דגמים חדשים: אופנוע אנדורו עם מנוע שתי פעימות בנפח 125 סמ"ק העונה לשם XE125, וצמד מוטוקרוסים דו-פעימתיים, XX125 ו-XX250 בנפחי 125 ו-250 סמ"ק כמובן. בנוסף לזה משיקים בפאנטיק קבוצת מרוצים חדשה ומודיעים – חוזרים לפעילות תחרותית! 

Photo: Eicma

המנועים כמו גם השלדות מגיעים במקורם מדגמי ה-YZ של ימאהה כאשר צפויים דגמים מקצועיים נוספים בעתיד, בינהם כנראה גם XE250 ואולי אף דגמי 4 פעימות מקצועיים. הדגמים העתידיים כמו גם אלו שנחשפו יתוכננו, יעוצבו וייוצרו במפעלי פאנטיק באיטליה כאשר על הפרויקט אחראים שני יוצאי המחלקה הספורטיבית של אפריליה, יאן ויטוין וגאטנו קוקו – הראשון ניהל את המחלקה וזכה איתה בעשרות תארים יוקרתיים והשני הוא רוכב אנדורו מנוסה שמאחוריו גם כן קריירה מכובדת בייעוץ וניהול מחלקות שונות במחלקת המרוצים של אפריליה.

נראה שיש כאן קפיצת מדרגה משמעותית ורצינית מבחינת פאנטיק עם המראה החדש והקרבי של האופנועים שכולל גם פלסטיקה חדשה ויחידת תאורה קדמית LED מעודכנת. האופנועים החדשים נראים חדים וממוקדי מטרה, ומוכנים להתמודד עם הדגמים של יצרניות אופנועי האנדורו והמוטוקרוס המובילות בעולם. 

הדגמים, שעברו התאמות לתקנות יורו 5, יצאו לשווקים במהלך 2020 כאשר כבר בינואר הם יקחו חלק במרוצי אנדורו ומוטוקרוס שונים ברחבי העולם. 

פרטים טכניים על הספק, בולמים ומשקל עדיין אין, בקרוב נעדכן.

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל