fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

קלן 2022: קוואסאקי מציגה אבטיפוס חשמלי

קלן 2022: קוואסאקי מציגה אבטיפוס חשמלי

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: קוואסאקי, יח"צ Intermot

אמש הציגה היצרנית היפנית בירוק את דגם האבטיפוס החשמלי שלה, אחרי שכבר נצפה בתנועה במהלך אירועי מרוץ הסוזוקה 8 שעות, למרות שמדובר באבטיפוס בקוואסאקי מדגישים כי זו גרסה קרובה מאוד לייצור, כשדגם הייצור הסדרתי יוצג רשמית עוד לפני סוף השנה.

קוואסאקי מנצלת את הבמה של תערוכת Intermot 2022 שנערכת בעיר קלן בגרמניה להצגה רשמית של דגם האבטיפוס לאופנוע החשמלי החדש שלה שייחשף לפני סוף השנה. מנכ"ל החטיבה המוטורית של קוואסאקי, מר הירושי ייטו, הודיע בעבר שהחברה תציג שלושה דגמי ייצור סדרתי חשמליים ב־2022, אחד מהם הוא ככל הנראה אופנוע האיזון החשמלי Elektrode שכבר נחשף, ולדברי מנכ"ל קוואסאקי אירופה, מר מסאיה צורונו, דגם האבטיפוס שהוצג במהלך מסיבת העיתונאים יהיה הבסיס לשני הדגמים הנותרים.

עוד בנושא: קלן 2022: הונדה חושפת את ה־CB750 הורנט החדש

לא הרבה מידע נחשף אודות האבטיפוס החשמלי, אם כי בתמונות נראה שלמעט השלדה ויחידת ההינע החשמלית רוב המכלולים מגיעים מה־Z400, ומערכת הבלימה והגלגלים מדגם ה־300, כמו כן, מיכל הדלק הוחלף בתא שלהערכתנו ישמש לטעינה – אך כל זה כמובן יכול להשתנות עד הצגת דגם הייצור הסדרתי. יחידת ההנעה החשמלית תהיה – שוב, להערכתנו – בעלת מנוע 11kW וסוללה שתספק טווח רכיבה בין 100 ל־150 ק"מ.

בקוואסאקי כבר הודיעו כי עד שנת 2025 יהיו במגוון דגמיה 10 אופנועים חשמליים והיברידיים, והדגישו כי הצגת האבטיפוס היא "הצצה לאחת מאפשרויות ההנעה העתידיות". החברה ממשיכה לייצר ולפתח מנועי בעירה פנימית כל עוד זה מתאפשר לה, ובמקביל עובדת על פיתוח אופנועים בהינע חלופי, ביניהם כאמור חשמל והיברידי, אך גם מחקר מתקדם של טכנולוגיות מימן ודלקים חלופיים נוספות.

בעוד חודש תתקיים תערוכת EICMA במילאנו, שם צפויה קוואסאקי להציג את צמד הדגמים החשמליים החדשים שלה – להערכתנו נינג'ה ו־Z חשמליים, על בסיס האבטיפוס – ולצידם את ההתפתחות בנושא דגמים היברידיים.

תגובה אחת ל קלן 2022: קוואסאקי מציגה אבטיפוס חשמלי

  1. וזה כבר יטרוף את כל הקלפים לכל הקטנים שמנסים שנים לחדור לשוק הרכב הגלגלי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל