fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

ק.ט.מ מציגה את דגמי האנדורו 2022

ק.ט.מ מציגה את דגמי האנדורו 2022

אסף לביא

צילום: יצרן

ק.ט.מ משדרגת ל-2022 את כל דגמי האנדורו, בין השינויים תמצאו כיוונון חדש וקשיח יותר לבולמי ה-WP XPLOR, צמיגי מקסיס MaxxEnduro חדשים וגרפיקה בהשראת קבוצת המפעל.

דגמי האנדורו המעודכנים של KTM לשנת 2022 נחשפים, שלדת העריסה הכפולה מכרומולי ושלדת זנב מאלומיניום נותרו זהות לשל הדגמים הקודמים, מנועי ה-4 וה-2 פעימות המוזרקים גם כן ללא שינוי – למעט יחס העברה סופי חדש ב-250 EXC TPI העומד על 13:52, לטובת שיפור אספקת הכוח בסל"ד נמוך, משאבת הקלאץ' ומערכת הבלימה מתוצרת ברמבו כמו בדור הקודם, וכך גם המתלים – מזלג WP XPLOR בקוטר 48 מ"מ עם מהלך 300 מ"מ מקדימה ובולם XPLOR עם מנגנון PDS ומהלך של 310 מ"מ מאחור – אך אלו קיבלו לכבוד שנת המודל החדשה כיוונון קשיח יותר, מכלולי פנים חדשים במזלג הקדמי וגומיות חדשות בבולם האחורי.

שינוי נוסף נמצא בצמיגים המקוריים איתם מגיעים דגמי האנדורו – MAXXIS MaxxEnduro שלפי היצרן עמידים יותר לנקרים ובעלי אחיזה טובה יותר. את רשימת העדכונים סוגרת גרפיקה חדשה עם שילוב נאה של כחול וכתום ומושב בצבע כחול, בהשראת דגמי קבוצת המפעל Red Bull KTM.

דגמי הסיקס דייז הפעם בצביעה ניטרלית וללא שיוך דיגלי, עם קריצת רטרו לשנות ה-90 העליזות, מקבלים ב-2022 מפלט עם לוגו ה-ISDE (ר"ת International Six Days Enduro), חישוקים ממותגים ISDE, מגן גחון, שחרור מהיר לגלגל קדמי, גלגל שיניים אחורי משודרג, מאוורר רדיאטור לדגמי ה-4 פעימות, כידון עם לוגו ISDE, דיסק אחורי מלא, דיסק קדמי צף, שלדה צהובה, משולשי היגוי מכורסמים כתומים, מוביל שרשרת כתום ומושב סיקס דייז.

העיצוב של דגמי הסיקס דייז 2022

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל