מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
שיווק ה-700CL-X של CFMoto באירופה יחל ביוני
אסף לביא
צילום: יצרן
במהלך תערוכת מילאנו 2019 הציגה CFMoto אופנוע רטרו חדש, 700CL-X, בשלוש גרסאות – Heritage, Sport, ו-Adventure, ובחודש הבא סוף סוף יחל שיווק של גרסת ההריטג' באיטליה, אחרי עיכובים ודחיות של הכניסה לשוק האירופאי.
ה-700CL-X הרטיג' עושה שימוש במנוע טווין מקבילי מקורר נוזל בנפח 693 סמ"ק, עם הספק של 74 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט של 6.9 קג"מ ב-6,500 סל"ד, הוא מצויד במערכת הזרקה של בוש, מצערת חשמלית, שני מצבי רכיבה, סליפר קלאץ', בקרת שיוט, בקרת אחיזה, מערכת ABS של קונטיננטל, מערכת בלימה מבית J.Juan, מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ ובולם יחיד עם מערכת לינקים מאחור מתוצרת KYB ובעלי אפשרויות כיוונון, תאורת LED היקפית עם פנס ראשי בצורת X, לוח מחוונים LCD עגול בקוטר 75 מ"מ ומחבר USB. משקלו הרטוב עומד על 196 ק"ג, המושב בגובה 800 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 160 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,435 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 13 ליטר והצמיגים, MT60 RS של פרילי, במידות 110/80-18 מקדימה ו-180/55-17 מאחור.
המפרט והאבזור משתנים טיפה בשתי הגרסאות הנותרות – הספורט והאדוונצ'ר, כשה-700CL-X ספורט מגיע עם גלגלי 17″ ותנוחת רכיבה קפה רייסרית והאוודנצ'ר עם גלגלי שפיצים, משקף גבוה וסט תיקים. מחירו של ה-700CL-X עוד לא נחשף, אך צפוי להיות זול יותר מזה של ה-CB650R של הונדה וה-XSR700 של ימאהה.
המותג המוּכר ביותר תחת הדגל הסיני לא זר לנו בשוק הישראלי, עם דגמים כמו ה-250NK, ה-300SR, ה-400GT, ה-400NK, ה-650MT, ה-650NK וה-650GT. לצידו של ה-700CL-X על שלוש גרסאותיו יעמדו בשנים הקרובות עוד מספר דגמים גדולים ומתקדמים יותר שצפויים להגיע לשוק האירופאי ולסייע ל-CFMoto להשתלב בו, ביניהם ה-800MT וה-1250TR-G, אדוונצ'ר ואופנוע טורינג שנוצרו בשיתוף הפעולה עם KTM.
ה-700CL-X צפוי להגיע לישראל במהלך הרבעון האחרון של 2021.