מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
תמוז
לרט
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC

קוואסאקי חושפת נינג'ה 250 חדש

קוואסאקי חושפת נינג'ה 250 חדש

אופיר דואק

צילום: יצרן

בעתות של משבר כלכלי האופנועים צנועי הנפח הולכים ותופסים חשיבות גדולה בעוגת המכירות של יצרניות האופנועים באירופה. אי לכך נוכחנו לראות את פריחת קטגורית אופנועי ה-250 סמ"ק בשנים האחרונות באירופה אך גם כאן אצלנו. במזרח הרחוק לעומת זאת, אופנועי 250 סמ"ק נחשבים גדולים ויוקרתיים אך עם זאת גם שם זוכים להצלחה לא מבוטלת. זאת הסיבה שקאוואסאקי בחרה לחשוף את הנינג'ה 250 דווקא באינדונזיה בה נמכרים בייבי נינג'ות אפילו יותר מאשר בארה"ב וברזיל.

כבר ממבט ראשון ניתן לראות שבקאוואסאקי לא הסתפקו במתיחת פנים קלה לנינג'ה 250 שהוצג ב-2008 אלא הלכו על ניתוח מעמיק. מדובר בצעד מעניין שכן הדור הקודם של הנינג'ה 250 (שמוכר אצלנו בשם GPX250)  נמכר כמעט 20 שנה ללא שינוי מהותי. הסיבה לכך פשוטה והיא המתחרים הרבים שצצו בנישת אופנועי הרבע ליטר כשנוסף להונדה CBR250 נוספו בשנה האחרונה הסוזוקי אינזומה, הדיוק 200 של ק.ט.מ ואפילו סאניאנג נכנסו לנישה עם הוולף. הנינג'ה 250 לשנת 2013 נראה גדול יותר, אתלטי יותר וקרוב מאי פעם לאופנוע בגודל "מלא". על המשטחים החיצונים חדשים לחלוטין ובולטים בהם מסכת החזית המצוידת כעת בשני פנסים כמו בדגמי הנינג'ה הבכירים, הפרינג חדש לגמרי ומשטחי צד האמורים לדמות מראה של שלדת קורה כפולה. לוח המחוונים המיושן של הדגם הקודם פינה את מקומו לטובת לוח מחוונים חדש ומעוצב עם תצוגה דיגיטלית למעט מד הסל"ד.

מנוע ה-249 סמ"ק שומר על מידות קדח ומהלך זהות אך נהנה כעת משרוולי צילינדר ויציקות מאלומיניום. ישנם שסתומים ובוכנות חדשות וסעפת היניקה עושה כעת שימוש בטכנולוגיה של שני פרפרי מצערת כמו במנועי ה-ZX10 וה-ZX6. ההספק המרבי נותר זהה כדי לעמוד בתקנות קטגוריית ה-A1 אך בקאוואסאקי טוענים לזמינות כוח משופרת בסל"ד בינוני.
השלדה נותרה בתצורה זהה לקודמתה אך בקוואסאקי טוענים שמדובר בשלדה חדשה לגמרי שזכתה לחיזוקים מתבקשים. מעבר לכך לא ידוע על שינויים שנעשו במתלים. עוד שינויים בדגם החדש: מערכת פליטה חדשה, חישוקים חדשים וצמיג האחורי שגדל לרוחב של 140 מ"מ. משקלו של הנינג'ה 250 החדש עומד על 172 ק"ג כשמערכת  ABS המוצעת כאופציה מוסיפה שני ק"ג נוספים.
כרגע הנינג'ה 250 הוצג עבור השוק היפני ושווקי המזרח אך סביר להניח שכבר בחודשים הקרובים יחשפו הגרסאות המיועדות לאירופה ולארה"ב, אז יהיו בידנו את הפרטים המלאים על הדגם החדש.

גלריה

12 תגובות ל קוואסאקי חושפת נינג'ה 250 חדש

  1. גם מהיר, וגם יעיל ומהצד של האחזקה אני עומדת עוד איך שהוא עם ביטוח ומחזיקה אוטו ליסינג מהעבודה
    לכלי הזה אני ממתינה כי שלי כבר בן 4

  2. קאוואסאקי חברה מצויינת, לדעתי יותר מהונדה.

  3. אמנם שחור ולא ירוק. מאוד מרוצה, נוח, תגובות מנוע טובות, ישיבה ומיקום הכידון. אני שמח לראות שהדגם מתפתח.

  4. גרמת לי להרהר לגביי מצב השוק. בדקתי את עניין הייצור באסיה של הכלים החדשים- כי ידוע מזה עשור שהצמיגים ועוד הרבה פריטים מגיעים משם. עכשיו זה צריך להוכיח עצמו במחירים נמוכים ושפויים.

  5. שניהם טובים מעט הבדלים לטובת ההונדה בהתנהגות ובישיבה על הכביש.

  6. חוץ מהקטע של הגעה לפלג באמצעות מפתח פלגים באורך 40 ס"מ. הוא היה ועדיין כלי אמין גם אם לא רייסר. נוח בעיר ומחוצה לה וזה מספיק. ה GPZ 500 גם שיחק אותה ובגדול.

  7. הכלי מתנהג הרבה יותר טוב אין מה להגיג, השירות שקיבלתי כשהגעתי לטיפולים בסוכנות המרכזית היה מדהים

  8. הנינג'ה לא רואה את הCBR.
    הוא גם שומר על המחיר יותר טוב ויותר סחיר.
    ומי שחושב שההונדה יותר אמין אז הוא חי בסרט.
    הנינג'ה הפך להצלחה בכל העולם, הCBR הוא עוד טירון וחלשלוש.

  9. כי לפי מה שידוע לעולם המודרני
    ה250 הכי טוב שיש זה נינג'ה
    וזה שהוא מחזיק מחירון יותר טוב מהCBR רק הוכחה לזה ועם לא היה ביקוש לנינג'ה אז המחירון שלו היה יורד יותר זה אחד הפרמטרים במחירון וחגי אתה פשוט חייבס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל