fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – טנרה
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
פוני PNY באנר מתחת לשורת הלוגו
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
עופר אבניר קוביה שמאל
פוני pny באנר קוביה צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
תמוז
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר r-125
HJC
סטפן

דוקאטי מונסטר EVO1,100 בישראל

דוקאטי מונסטר EVO1,100 בישראל

טל סולומון

צילום: יצרן

בתערוכת מילאנו האחרונה הציגה דוקאטי את המונסטר 1,100 החדש העונה לשם EVO. גרסה זו תחליף את המונסטר 1,100 שהוצג לראשונה לפני כשלוש שנים. תנוחת ישיבה בדגם החדש שונתה והכידון כעת רחב וגבוה יותר ב-20 מ"מ. מערכת המתלים כוללת מזלג הפוך "מרזוקי" מתכוונן מלא, (לעומת "שואה") בקוטר 43 מ"מ ומהלך של 130 מ"מ. מאחור  ישנו בולם של חברת "זקס" הניתן לכוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה ובעל מהלך של 148 מ"מ.

יחידת ההנעה של המונסטר – וי-טווין בנפח 1,078 סמ"ק, מקוררת אוויר/שמן – עברה גם היא. ראשי הצילינדרים עוצבו מחדש ויחס הדחיסה הועלה. כתוצאה מכך עלה גם ההספק המירבי ל-100 כ"ס.
ב- EVO1,100 הותקנה חבילת הבטיחות החדש של דוקאטי העונה לשם DSP וכוללת ABS ומערכת בקרת אחיזה. משקלו של המונסטר EVO נותר זהה – 169 ק"ג. מחירו של הדוקאטי מונסטר EVO1,100 עומד על 109 אלף ש"ח.

נתונים טכניים

דוקאטי מונסטר EVO 1,100 

 

מנוע

 

סוג מנוע

וי-טווין, ארבע פעימות, קירור אוויר/שמן, הזרקת דלק

נפח

1078 סמ"ק

הספק

100 כ"ס ב-7,500 סל"ד

מומנט מירבי

10.5 קג"מ ב-6,000 סל"ד

קדחXמהלך

71.5X98 מ"מ

שסתומים

2/ דזמודרומיק

 

מתלים/בולמים

 

קדמי

מזלג הפוך מרזוקי,כוונון מלא, 43 מ"מ

אחורי

בולם מרכזי זקס, כוונון חלקי

 

בלמים

 

קדמי

דיסק כפול, 320 מ"מ

אחורי

דיסק, 245 מ"מ

 

צמיגים

 

קדמי

120/70-17

אחורי

180/55-17

 

מידות

 

בסיס גלגלים

1,450

גובה מושב

810 מ"מ

נפח מיכל דלק

13.5 ליטר

משקל (ללא דלק)

169 ק"ג

6 תגובות ל דוקאטי מונסטר EVO1,100 בישראל

  1. מצטער. אבל אל אוהב איטלקים.
    האיטלקיות באות בחשבות תמיד.
    גם אני נשאר יפני…לפחות לבנתיים.
    מומי

  2. ויסלחו לי אלו שאוהבים את המותג.
    לא אוהב אופנועים איטלקיים.
    ב.מ.וו. זה הדו גלגלי האיכותי בעבר והיום.
    דודי

  3. אין ספק בעיצוב האיטלקים אלופים לסטוץ הייתי מסכים לעלות עליו אך לקביעות רק יפני ועדיף ירוק.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25