fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

הרלי דייוידסון גם להודים

הרלי דייוידסון גם להודים

גיא בן ברק

צילום: יצרן


יצרני העולם מודעים לשוק האסיאתי הענק שנים רבות, היפנים נמצאים שם כבר 50 שנים, אבל מה שקורה בשנים האחרונות הוא חסר תקדים. עוד ועוד יצרנים נקשרים בשותפויות עם קונצרנים אסיאתיים, יותר ויותר דגמים מיוצרים במדינות אסיה עצמן ויותר דגמים מיועדים לשווקים אלה; בניגוד לעבר דגמים אלה אינם עוד טוסטוסים או אופנועי כאילו אלא אופנועים אמיתיים יותר ויותר.


ההתפתחות האחרונה בדהרה לאסיה היא ללא ספק הצגת שני דגמי הרלי דייוידסון החדשים ל-2014 במילאנו אתמול, 500 "סטריט" ו-750 "סטריט". שני דגמים אלה גם מיוצרים בהודו וגם מיועדים לשווקי אסיה, כאשר ה-750 ישווק גם במערב. לדברי הרלי עיצוב האופנועים הללו נעשה בשיתוף עשרות אלפי צעירים מכול רחבי אסיה שהתבקשו להביע מאווייהם ברשת, זאת מאחר והאופנועים מכוונים בדיוק לקהל צעיר, אורבני, משלבים דאווין עיצובי של קאסטום וצבע שחור עם קלות תפעול, כוח מנוע צנוע ומשקל ידידותי. 

המנוע חדש לחלוטין, וי-טווין 60 מקורר מים. 60 מעלות בין הצילינדרים, ממש לא הרלי מסורתי אלא יותר וי-רוד עם ארבעה שסתומים לצילינדר (נתונים מלאים עדיין לא פורסמו), השלדה צנומה, הכידון רחב, אפשר להמר שבכפוף למחיר דגמים אלה יוסיפו נכבדות למכירות הרלי המצוינות ממילא.



3 תגובות ל הרלי דייוידסון גם להודים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל