מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
שיתוף פעולה ראשון בין טריומף לבימוטה ואופנוע חדש מבימוטה
מערכת דוגרי
איור: אוברדן בצי
יצרנית האופנועים האקזוטית מאיטליה בימוטה, מעולם לא שיתפה פעולה עם טריומף. בשנים האחרונות התרכזה בימוטה בעיקר בייצור אופנועים על בסיס מנועי דוקאטי ובעבר הרחוק יותר התבססה כמעט לגמרי על מנועי ימאהה וסוזוקי.
לאחרונה בימוטה שיתפה פעולה גם עם הונדה במירוצי המוטו 2, אבל שם אנו מדברים בעיקר על אילוץ של חוקי דורנה, המחייב שימוש במנוע אחיד של הונדה. אז כנראה שבשנה הבאה נראה את שיתוף הפעולה הראשון בין בימוטה לטריומף.
אופנוע חדש שאמור לצאת מבימוטה יכלול בתוכו את מנוע הטריפל (מנוע בעל שלושה צילינדרים) בנפח 675 סמ"ק. למי שתוהה על הנפח המוזר, נציין כי לאופנועי שלושה צילינדרים מותר במירוצי הסופר-ספורט נפח של 75 סמ"ק עודפים על פני 600 הסמ"ק המותרים לאופנועי ארבעה צילינדרים – ובסך הכל 675 סמ"ק. הדגם, שיקרא TB-1 (כאשר T=טריומף, B=בימוטה, 1=אופנוע משותף ראשון) יהיה כמיטב מסורת החברה, מפוצץ בחלקי קרבון ומתכות אקזוטיות וללא ספק יהיה קל מאד וחזק יותר מהטריומף. שמועה נוספת טוענת שיצא גם אופנוע נייקד על אותו הבסיס, אך נראה כי פשוט יצא אופנוע "ביקיני" עם פיירינג לא מלא – כמו שבימוטה אוהבת לייצר לאחרונה.
אין על החזות החיצונית הזו…אבל טריומף…
שרון
מה המפעל עדיין קיים…?
שחר
עיצוב מהיפים שראיתי. אשמח אםהם יוציאו רפליקה 250 סמ"ק.
זה יכול להיות מדהים
אין אין אין עליו
מוסטש…..איפה האהבה ליפנים….? עזוב אותך מאיטלקים. זה רק יופי….
עמית
שישארו בתחום ההלבשה התחתונה.
לא אוהב אופנועים בריטיים כמו שאני לא אוהב אופנועים איטלקיים
שחר.