מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
סטפן
לרט
תמוז
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה

שיתוף פעולה ראשון בין טריומף לבימוטה ואופנוע חדש מבימוטה

שיתוף פעולה ראשון בין טריומף לבימוטה ואופנוע חדש מבימוטה

מערכת דוגרי

 איור: אוברדן בצי
 
יצרנית האופנועים האקזוטית מאיטליה בימוטה, מעולם לא שיתפה פעולה עם טריומף. בשנים האחרונות התרכזה בימוטה בעיקר בייצור אופנועים על בסיס מנועי דוקאטי ובעבר הרחוק יותר התבססה כמעט לגמרי על מנועי ימאהה וסוזוקי.
 
לאחרונה בימוטה שיתפה פעולה גם עם הונדה במירוצי המוטו 2, אבל שם אנו מדברים בעיקר על אילוץ של חוקי דורנה, המחייב שימוש במנוע אחיד של הונדה. אז כנראה שבשנה הבאה נראה את שיתוף הפעולה הראשון בין בימוטה לטריומף.

אופנוע חדש שאמור לצאת מבימוטה יכלול בתוכו את מנוע הטריפל (מנוע בעל שלושה צילינדרים) בנפח 675 סמ"ק. למי שתוהה על הנפח המוזר, נציין כי לאופנועי שלושה צילינדרים מותר במירוצי הסופר-ספורט נפח של 75 סמ"ק עודפים על פני 600 הסמ"ק המותרים לאופנועי ארבעה צילינדרים – ובסך הכל 675 סמ"ק. הדגם, שיקרא TB-1 (כאשר T=טריומף, B=בימוטה, 1=אופנוע משותף ראשון) יהיה כמיטב מסורת החברה, מפוצץ בחלקי קרבון ומתכות אקזוטיות וללא ספק יהיה קל מאד וחזק יותר מהטריומף. שמועה נוספת טוענת שיצא גם אופנוע נייקד על אותו הבסיס, אך נראה כי פשוט יצא אופנוע "ביקיני" עם פיירינג לא מלא – כמו שבימוטה אוהבת לייצר לאחרונה.

9 תגובות ל שיתוף פעולה ראשון בין טריומף לבימוטה ואופנוע חדש מבימוטה

  1. אין על החזות החיצונית הזו…אבל טריומף…
    שרון

  2. עיצוב מהיפים שראיתי. אשמח אםהם יוציאו רפליקה 250 סמ"ק.
    זה יכול להיות מדהים

  3. מוסטש…..איפה האהבה ליפנים….? עזוב אותך מאיטלקים. זה רק יופי….
    עמית

  4. שישארו בתחום ההלבשה התחתונה.
    לא אוהב אופנועים בריטיים כמו שאני לא אוהב אופנועים איטלקיים
    שחר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל