fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

שיתוף פעולה ראשון בין טריומף לבימוטה ואופנוע חדש מבימוטה

שיתוף פעולה ראשון בין טריומף לבימוטה ואופנוע חדש מבימוטה

מערכת דוגרי

 איור: אוברדן בצי
 
יצרנית האופנועים האקזוטית מאיטליה בימוטה, מעולם לא שיתפה פעולה עם טריומף. בשנים האחרונות התרכזה בימוטה בעיקר בייצור אופנועים על בסיס מנועי דוקאטי ובעבר הרחוק יותר התבססה כמעט לגמרי על מנועי ימאהה וסוזוקי.
 
לאחרונה בימוטה שיתפה פעולה גם עם הונדה במירוצי המוטו 2, אבל שם אנו מדברים בעיקר על אילוץ של חוקי דורנה, המחייב שימוש במנוע אחיד של הונדה. אז כנראה שבשנה הבאה נראה את שיתוף הפעולה הראשון בין בימוטה לטריומף.

אופנוע חדש שאמור לצאת מבימוטה יכלול בתוכו את מנוע הטריפל (מנוע בעל שלושה צילינדרים) בנפח 675 סמ"ק. למי שתוהה על הנפח המוזר, נציין כי לאופנועי שלושה צילינדרים מותר במירוצי הסופר-ספורט נפח של 75 סמ"ק עודפים על פני 600 הסמ"ק המותרים לאופנועי ארבעה צילינדרים – ובסך הכל 675 סמ"ק. הדגם, שיקרא TB-1 (כאשר T=טריומף, B=בימוטה, 1=אופנוע משותף ראשון) יהיה כמיטב מסורת החברה, מפוצץ בחלקי קרבון ומתכות אקזוטיות וללא ספק יהיה קל מאד וחזק יותר מהטריומף. שמועה נוספת טוענת שיצא גם אופנוע נייקד על אותו הבסיס, אך נראה כי פשוט יצא אופנוע "ביקיני" עם פיירינג לא מלא – כמו שבימוטה אוהבת לייצר לאחרונה.

9 תגובות ל שיתוף פעולה ראשון בין טריומף לבימוטה ואופנוע חדש מבימוטה

  1. אין על החזות החיצונית הזו…אבל טריומף…
    שרון

  2. עיצוב מהיפים שראיתי. אשמח אםהם יוציאו רפליקה 250 סמ"ק.
    זה יכול להיות מדהים

  3. מוסטש…..איפה האהבה ליפנים….? עזוב אותך מאיטלקים. זה רק יופי….
    עמית

  4. שישארו בתחום ההלבשה התחתונה.
    לא אוהב אופנועים בריטיים כמו שאני לא אוהב אופנועים איטלקיים
    שחר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל