fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

קוואסאקי נינג'ה RR

קוואסאקי נינג'ה RR

צילום: יח"צ

כתבו: אסף לביא וג.ב.ב

את הנינג'ה הקטן אנו מכירים במהדורת 2008, אז יובא לראשונה לארץ, הפך ללהיט מכירות, גרסת 300 הופיעה ב-2013 אך מנוע השני צילינדרים הוותיק נזקק לריענון של ממש, במיוחד בתחום השימושיות והורדת המשקל והמחיר.

עכשיו קוואסאקי מציגים את הנינג'ה 250 RR (ובחלק ממדינות העולם – נינג'ה 250SL ) שכרגיל בשנים האחרונות מיועד ומיוצר באסיה, החידוש הוא מעבר למנוע חד צילינדר ובכך יישור קו עם ההונדה והק.ט.מ האסייתיים, סביב המנוע שלדת צינורות פלדה חדשה ופלסטיקה קרבית, ההספק ירד משמעותית בכ-4 כ"ס, אך המומנט גדל במעט והכוח שימושי וידידותי יותר, והעיקר המשקל ירד בכמעט 20 קילו. לא ברור מתי ישווק הדגם במערב אבל זה מן הסתם יקרה כבר השנה כפי שקרה עם כול הכלים הזולים האסייתיים שהופיעו לאחרונה וכך גם יגיע הסינגל החדש גם אלינו.

גלריה

2 תגובות ל קוואסאקי נינג'ה RR

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל