fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

מנכ"ל הוסקוורנה: "אנו רואים בישראל את אחד השווקים החשובים שלנו"

מנכ"ל הוסקוורנה: "אנו רואים בישראל את אחד השווקים החשובים שלנו"

רן ציוני

צילום: רונן טופלברג

וידאו: דוגרי רוכב ומראיין את בכירי הוסקוורנה העולמית:

ימים לא קלים עוברים על התדמית של מדינת ישראל, במיוחד באירופה, לכן חשיבות מיוחדת להגעתם לישראל של בכירי יצרן האופנועים המיתולוגי הוסקוורנה בהובלת מנכ"ל החברה מר גוהרינג (Gohring) ומנהל המכירות של החברה מר שנטנר-מאנר (Centner-Manner). ביזמת עופר אבניר יבואן הוסקוורנה לישראל נערך מפגש ייחודי ב-20 לנובמבר בין המנהלים לעיל לבין עיתונאי אופנועים ישראלים, מפגש מושקע ביער קולה שכלל רכיבה וכמובן הכירות ושיחות עם הבכירים.

הגעתי יחד עם עיתונאים רבים למרכז הלוגיסטי של עופר אבניר בסמוך למודיעין, במקום עמדו ליין דגמי האנדורו של 2015 מוכנים לרכיבה, קובי גילון, סמנכ"ל דו גלגלי בעופר אבניר, ערך היכרות בין הכתבים הישראלים ובין הבכירים, הסביר על מהלך ומטרת האירוע ומשם צאנו לדרך.

רכבנו ביער קולה בהובלת שחר עמרמי כאשר מר אוליבר ומר מנואל רוכבים איתנו בשיירה על דגמי 2015 מבית הוסקוורנה, עד לאתר ארוחת הצהריים, אתר מדהים כולו כחול לבן (עם קצת צהוב), בין העצים חיכו לנו סירי פוייקה חמים ומלאים בכל טוב מעשה ידיו של נמרוד דור היקר!
התיישבנו כל הכתבים מסביב לשולחן בצלחות גדושות יחד עם בכירי המותג והחלנו לשוחח על הרכיבה שעברנו יחד זה הרגע ועל דעתם על השטח הישראלי, היה בלתי נמנע שנשאל על עתיד החברה ודעותיו של מר גוהרינג על קניית המותג השוודי-איטלקי ע"י הקונצרן האוסטרי KTM. מר גוהרינג הסביר לנו שלדעתו KTM תקדם ותשקיע במותג הוסקוורנה יותר מאשר השקיעו ב.מ.וו וכי כבר עכשיו נמצא המותג בשיא כל הזמנים מאז השקתו ב-1903, צפי הייצור עודכן לכ- 15 אלף יחידות. עוד ציין כי בשנת 2015 יעשה המותג מאמצים גדולים להדק את אחיזתו ב62-  השווקים בהם הוא פועל, ואף ינסה לחדור לשווקים חדשים.

כאשר נשאל האם בעתיד מותג הוסקוורנה יציג דגמים אשר ישענו פחות ופחות על בסיס דגמי KTM הסביר לנו מר גוהרינג כי לא סביר שכך יהיה מכיוון ויהיה זה מהלך לא חכם לפתח מנוע ושלדות חדשות בהשקעה אדירה כאשר אלה קיימות ברמה גבוהה מאוד, אין טעם ליצור תחרות בעולם המרוצים בין שני המותגים. מותג הוסקוורנה הוא שיהיה דגמי הפרמיום בסגמנט האנדורו, מוטוקרוס והסופרמוטו של ק.ט.מ ובנוסף אופנועי כביש מיוחדים כדוגמת דגמי ה-401 אשר הוצגו בתערוכת EICMA השנה אשר ישמרו על רוח המותג הוותיק.
כאשר שאלתי את מר גוהרינג האם מתוכננים אופנועים בעלי מנועים עם יותר מצילינדר אחד השיב בחיוב וקרץ לי כי יש למה לחכות, אך כאשר שאלתי מה בנוגע לדגמי סופרספורט כדוגמת RC8 או RC16 הצפוי ענה גוהרינג כי לא צפוי מהלך כזה, לפחות לא ב-5 השנים הקרובות.
אני רוצה להודות לצוות עופר אבניר בניהם קובי גילון, סמנכ"ל דו גלגלי בעופר אבניר, שחר עמרמי מנהל מותג הוסקוורנה, לרונן טופלברג הצלם האמיץ שקיפץ בין האופנועים בכדי לתעד כל רגע ולכל שער הכתבים על הרכיבה והחוויה המדהימה!
ורשות הסיכום למר גוהרינג מנכ"ל הוסקוורנה: "אנו שמחים מאוד על ההזדמנות ליצור קשר בלתי אמצעי עם הרוכבים הישראלים. אנו רואים בישראל את אחד השווקים החשובים שלנו ועושים רבות על מנת לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם השותף העסקי שלנו בישראל – קבוצת עופר אבניר. "


מימין מנואל ומשמאל אוליבר.

12 תגובות ל מנכ"ל הוסקוורנה: "אנו רואים בישראל את אחד השווקים החשובים שלנו"

  1. כמה שיותר כלים חדשים נראה אולי הענף הזה יגדל. האם יש כלים לבני ה7,8 ?

  2. אם להשקיע במותג זה לפרסם אותו אז הוא צודק. KTM עושים עבודה הרבה יותר טובה. באופנועים KTM לא השקיעו כלום, אלא אם אתם קוראים ללינקג' השקעה. לקחו KTM סיקס דייז וצבעו בצהוב כחול. וואו! מה ההתלהבות פה של כולם? יכול להיות שאני מפספס משהו, או שכולם מפגרים?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל