fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

הפיראט של איטלג'ט חוזר – והוא סיני

הפיראט של איטלג'ט חוזר – והוא סיני

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

השם איטלג'ט מוכר היטב לחובבי האופנועים והקטנועים, יצרן איטלקי ייחודי הפועל מסוף שנות החמישים של המאה הקודמת ומפתיע מפעם לפעם עם אופנועי מירוץ קטנים או קטנועי ספורט מדליקים כמו הדראגסטר, למולו השם לונגז'יה קצת פחות, אבל מה לעשות והשם הפחות מוכר הוא בעל הבית של איטלג'ט. מסין כמובן, בדומה לחברות מערביות רבות גם איטלג'ט נאלצה לפתוח רגליים להצלה הכספית מסין, מצד שני זו מאפשרת לה לשרוד ואף לחזור לייצור אופנועים ממנו נאלצה להיפרד כבר כמה שנים.

התוצאה היא "באקניר", אופנוע קלאסי ופשוט עם מנוע וי-טווין בנפח 250 סמ"ק, השם (שפירושו שודד ים) דווקא לקוח מדגם מעניין של איטלג'ט שיוצר בשנות השבעים, עם מנוע 125 סמ"ק – ושני צילינדרים! – מתוצרת ימאהה הגיע שודד הים של איטלג'ט למספר השגים באליפות איטליה.

תחת שמו הנוכחי האופנוע הסיני, אשר הוצג לאחרונה בתערוכת אופנועים בסין, הוא… עוד אופנוע סיני בשורה ארוכה של מנועי רבע ליטר המופיעים כבר מסוף שנות התשעים של המאה הקודמת, פעם עוד היו מתלהבים אם הם היו דו-צילינדריים במובן של "אוטוטו הסינים האלה יראו לכולם מה זה" – רק כדי עדיין לקבל חמש עשרה שנה אחר כך עוד ועוד מנועים ואופנועים פשוטים שרק קונים לעצמם שמות של יצרני עבר מערביים.  

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל