fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

סוזוקי RM-Z250 2016 נחשף

סוזוקי RM-Z250 2016 נחשף

גיא בן ברק

צילום: יצרן

סוזוקי חשפה את המוטוקרוס רבע ליטר ארבע פעימות RM-Z250 לשנת הדגם 2016. רשימת השינויים כוללת לא פחות מ-80 פריטים חדשים: בוכנה חדשה, פין בוכנה ורינג חדשים, הורדת החיכוך ברכיבי המנוע בראשם ציר היציאה מהגיר והגדלת האינרציה של האלטרנאטור, גל ארכובה משופר, שסתומי יניקה משודרגים, מערכת הפחתת לחץ חדשה כמו גם שרשרת הטיימינג, גלגלי שיניים חדשים לסטרטר, מכסה קרטר וקלאץ' חדשים. שילדה מיתלים: מזלג קאייבה חדש, בולם אחורי חדש מתוצרת קאייבה, השילדה מעוצבת מחדש וקלה יותר ב-2.5% תורמת לירידה כללית במשקל לנתון מרשים של 106 קילו רטוב, קליפר חדש לבלם הקדמי התורם לירידה של 10% במשקל מערכת הבלימה, צמיגי דאנלופ חדשים.

ואולי חשוב מכול, ה-250 זוכה באלקטרוניקה השולטת על הזינוקים, כולל השינויים במערכת HAC-S (הול שוט אסיסטנס קונטרול סוזוקי) שהותקנו באח הגדול RM-Z450 בשנה שעברה מותקנים כעת ב-250. המשמעות היא שניתן לבחור מבין שלוש מפות הזרקה/כוח: האחת רגילה; השניה  A למשטחים חלקים עם הפחתת כוח המתבטלת כאשר עולים להילוך 4 או סוגרים את המצערת ובכול מקרה אחרי 6 שניות מהזינוק; או B לקרקע יבשה עם אחיזה טובה, כאן מפת ההזרקה אגרסיבית וחוזרת לנורמל באותם תנאים של A. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל