fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

סוזוקי RM-Z250 2016 נחשף

סוזוקי RM-Z250 2016 נחשף

גיא בן ברק

צילום: יצרן

סוזוקי חשפה את המוטוקרוס רבע ליטר ארבע פעימות RM-Z250 לשנת הדגם 2016. רשימת השינויים כוללת לא פחות מ-80 פריטים חדשים: בוכנה חדשה, פין בוכנה ורינג חדשים, הורדת החיכוך ברכיבי המנוע בראשם ציר היציאה מהגיר והגדלת האינרציה של האלטרנאטור, גל ארכובה משופר, שסתומי יניקה משודרגים, מערכת הפחתת לחץ חדשה כמו גם שרשרת הטיימינג, גלגלי שיניים חדשים לסטרטר, מכסה קרטר וקלאץ' חדשים. שילדה מיתלים: מזלג קאייבה חדש, בולם אחורי חדש מתוצרת קאייבה, השילדה מעוצבת מחדש וקלה יותר ב-2.5% תורמת לירידה כללית במשקל לנתון מרשים של 106 קילו רטוב, קליפר חדש לבלם הקדמי התורם לירידה של 10% במשקל מערכת הבלימה, צמיגי דאנלופ חדשים.

ואולי חשוב מכול, ה-250 זוכה באלקטרוניקה השולטת על הזינוקים, כולל השינויים במערכת HAC-S (הול שוט אסיסטנס קונטרול סוזוקי) שהותקנו באח הגדול RM-Z450 בשנה שעברה מותקנים כעת ב-250. המשמעות היא שניתן לבחור מבין שלוש מפות הזרקה/כוח: האחת רגילה; השניה  A למשטחים חלקים עם הפחתת כוח המתבטלת כאשר עולים להילוך 4 או סוגרים את המצערת ובכול מקרה אחרי 6 שניות מהזינוק; או B לקרקע יבשה עם אחיזה טובה, כאן מפת ההזרקה אגרסיבית וחוזרת לנורמל באותם תנאים של A. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל