מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?
גיא בן ברק
תערוכת טוקיו ה-44 הולכת וקרבה (29.10) וימאהה חושפת את התצוגה: 12 דגמים מתוכם שישה חדשים לחלוטין ו-3 חשמליים, קיימת חובה על המציגים בטוקיו לחדש בתחום האקולוגי וימאהה לא רק מצייתת אלא מובילה.
שני האופנועים החשמליים הם PES2 ו-PED2, אם האותיות נשמעות מוכרות הרי שאלה הפיתוחים מאבות הטיפוס שימאהה הציגה לראשונה בטוקיו לפני שנתיים, הדגם הראשון אופנוע כביש והשני שטח שהשנה עלו לכיוון הייצור הסדרתי. לכול אות יש משמעות (P מסמל תשוקה…), כאשר הספרה "2" מסמלת הנעה כפולה – שני מנועים חשמליים מותקנים ב-PES, קדמי ואחורי. שלדת מונוקוק מינמאלית עם משקל כולל של פחות מ-130 קילו, ההספק מגביל למנוע בעירה פנימית 125 סמ"ק, כלומר כ-14 כוח סוס. גרסת השטח (D) עם מנוע חשמלי בודד ושוקלת 100 קילו בלבד. בנוסף לשני אלה הציגה ימאהה קונספט בשם YPJ MTB, אופניים עם מנוע חשמלי, המטרה בעיצוב להצניע את המנוע הושגה בין היתר בזכות גלגלי ענק.
http://www.autoblog.com/2015/10/19/yamaha-coupe-concept-tokyo-teaser/
ורואים את זה בGP.
הטריסיטי בגרסאת 125 ממש מתאים לרכיבה עירונית אבל מחוץ לעיר זה לא זה – וההספק שלו קצת נמוך אפילו לקטגוריה הזו. 250 יתן לו את הבוסט הנחוץ להתמודד גם מחוץ לעיר. ובהחלט אשקול לרוכשו.