fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

גיא בן ברק

תערוכת טוקיו ה-44 הולכת וקרבה (29.10) וימאהה חושפת את התצוגה: 12 דגמים מתוכם שישה חדשים לחלוטין ו-3 חשמליים, קיימת חובה על המציגים בטוקיו לחדש בתחום האקולוגי וימאהה לא רק מצייתת אלא מובילה.

שני האופנועים החשמליים הם PES2 ו-PED2, אם האותיות נשמעות מוכרות הרי שאלה הפיתוחים מאבות הטיפוס שימאהה הציגה לראשונה בטוקיו לפני שנתיים, הדגם הראשון אופנוע כביש והשני שטח שהשנה עלו לכיוון הייצור הסדרתי. לכול אות יש משמעות (P מסמל תשוקה…), כאשר הספרה "2" מסמלת הנעה כפולה – שני מנועים חשמליים מותקנים ב-PES, קדמי ואחורי. שלדת מונוקוק מינמאלית עם משקל כולל של פחות מ-130 קילו, ההספק מגביל למנוע בעירה פנימית 125 סמ"ק, כלומר כ-14 כוח סוס. גרסת השטח (D) עם מנוע חשמלי בודד ושוקלת 100 קילו בלבד. בנוסף לשני אלה הציגה ימאהה קונספט בשם YPJ MTB, אופניים עם מנוע חשמלי, המטרה בעיצוב להצניע את המנוע הושגה בין היתר בזכות גלגלי ענק.

בנוסף לדגמים האקולוגיים ממשיכה ימאהה לפתח את קטנועי התלת שלה, טריסיטי הנמכר מזה שנתיים מצליח ומעודד לפתח עוד ועוד גרסאות, כפי שנחשף בתחילת השנה נבדקים כיוונים של תלת לשטח, תלת רייסינג ועוד, תצלום ה-LMW ששחררה ימאהה לא מפרט הרבה, מעבר להמשך פיתוח טכנולוגיית שני הגלגלים הנשכבים עליו עובדת ימאהה מאמצע שנות האלפיים בגרסאות של ארבעה ושלושה גלגלים.

 

גלריה

3 תגובות ל האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

  1. הטריסיטי בגרסאת 125 ממש מתאים לרכיבה עירונית אבל מחוץ לעיר זה לא זה – וההספק שלו קצת נמוך אפילו לקטגוריה הזו. 250 יתן לו את הבוסט הנחוץ להתמודד גם מחוץ לעיר. ובהחלט אשקול לרוכשו.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל