fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש מולטיסטרדה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל
שרקו
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

גיא בן ברק

תערוכת טוקיו ה-44 הולכת וקרבה (29.10) וימאהה חושפת את התצוגה: 12 דגמים מתוכם שישה חדשים לחלוטין ו-3 חשמליים, קיימת חובה על המציגים בטוקיו לחדש בתחום האקולוגי וימאהה לא רק מצייתת אלא מובילה.

שני האופנועים החשמליים הם PES2 ו-PED2, אם האותיות נשמעות מוכרות הרי שאלה הפיתוחים מאבות הטיפוס שימאהה הציגה לראשונה בטוקיו לפני שנתיים, הדגם הראשון אופנוע כביש והשני שטח שהשנה עלו לכיוון הייצור הסדרתי. לכול אות יש משמעות (P מסמל תשוקה…), כאשר הספרה "2" מסמלת הנעה כפולה – שני מנועים חשמליים מותקנים ב-PES, קדמי ואחורי. שלדת מונוקוק מינמאלית עם משקל כולל של פחות מ-130 קילו, ההספק מגביל למנוע בעירה פנימית 125 סמ"ק, כלומר כ-14 כוח סוס. גרסת השטח (D) עם מנוע חשמלי בודד ושוקלת 100 קילו בלבד. בנוסף לשני אלה הציגה ימאהה קונספט בשם YPJ MTB, אופניים עם מנוע חשמלי, המטרה בעיצוב להצניע את המנוע הושגה בין היתר בזכות גלגלי ענק.

בנוסף לדגמים האקולוגיים ממשיכה ימאהה לפתח את קטנועי התלת שלה, טריסיטי הנמכר מזה שנתיים מצליח ומעודד לפתח עוד ועוד גרסאות, כפי שנחשף בתחילת השנה נבדקים כיוונים של תלת לשטח, תלת רייסינג ועוד, תצלום ה-LMW ששחררה ימאהה לא מפרט הרבה, מעבר להמשך פיתוח טכנולוגיית שני הגלגלים הנשכבים עליו עובדת ימאהה מאמצע שנות האלפיים בגרסאות של ארבעה ושלושה גלגלים.

 

גלריה

3 תגובות ל האם ימאהה תחשוף טריסיטי חדש בטוקיו?

  1. הטריסיטי בגרסאת 125 ממש מתאים לרכיבה עירונית אבל מחוץ לעיר זה לא זה – וההספק שלו קצת נמוך אפילו לקטגוריה הזו. 250 יתן לו את הבוסט הנחוץ להתמודד גם מחוץ לעיר. ובהחלט אשקול לרוכשו.

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove