מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
תמוז
לרט
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
לרט
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דוקאטי היפרמוטארד 939/SP/היפר סטראדה חדשים ל-2016

דוקאטי היפרמוטארד 939/SP/היפר סטראדה חדשים ל-2016

גיא בן ברק

הסופרמוטו העירוני של דוקאטי היפרמוטארד מתעדכן ל-2016 בעיצוב ובשילדה – אך השינוי המרכזי הוא מנוע 937 סמ"ק המחליף את ה-821. המטרה: עליה בכוח בהשוואה למנוע 821 הקודם – אך מומנט והספק מרביים מתקבלים עכשיו בסל"ד נמוך ושימושי יותר: 113 כוח סוס ב-9,000 סל"ד, חזק ב-3 כ"ס ובסל"ד נמוך ב-250 סל"ד בהשוואה ל-821. העליה במומנט משמעותית יותר, מ-9 קג"מ ב-821 עלו ל- 9.8 קג"מ גם הם מתקבלים 250 סל"ד מוקדם יותר, ב-7,500 סל"ד. שלוש גרסאות במשפחה, בסיסית, SP מפולפלת והיפרסטראדה המותאמת לצרכי תיור ארוך טווח. עדכון הוכנס גם במערכות האלקטרוניות של ההיפרסטראדה, מצבי רכיבה בהתאם לאחיזה ובקרת אחיזה מתקדמת עם מספר מצבי התערבות.

גלריה

5 תגובות ל דוקאטי היפרמוטארד 939/SP/היפר סטראדה חדשים ל-2016

  1. מה לא זה?
    עלית פעם על דוקאטי או על איזהשהו אירופאי? בריגוש ובהתנהגות כביש היפנים לא מתקרבים לדוקאטי, לא לאמ.וי, ולא לק.ט.מ. נקודה.
    איך אפשר בכלל להשוות את ההונדות הלינארים המשעממים לטירוף של מנוע L ענק או לשלישיה של אמ.וי.?
    אנשים כמוך הם שריד ארכיאולוגי מתקופה פרהיסטורית, ותרשה לי לנחש- אתה מעל ל40 וגדלת על מיק דוהאן ומלחמת החימוש של היפנים.. זה בסדר, לא אשמתך, אבל ת ת ע ו ר ר !

    מה שכן, על האמינות קשה להתווכח 🙂

  2. תתקדם עם הזמן, דוקאטי של היום זה לא דוקאטי של פעם, אין כל בעיות אמינות משום סוג ומרווח טיפולים שהיפנים רק יכולים לחלום. הבעיה היחידה הם מחירי השחיטה של היבואן בישראל, שעל אף המיסוי בארץ, אין להם כל פרופורציה לעומת היפנים וגם בחו"ל הדוקאטי עולים רק מעט יותר מהיפנים המגבילים אבל ישרא-הל זה ישרא-הל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל