fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

עכשיו: הונדה אפריקה טווין החדש מושק בקייפטאון

עכשיו: הונדה אפריקה טווין החדש מושק בקייפטאון

גיא בן ברק

הונדה אפריקה טווין החדש ל-2016 יוצא בשעה טובה לעולם. לאחר דחיות ושנה שחלפה בן הצגתו לראשונה לבין תחילת הייצור, נערכת עתה בקייפטאון דרום אפריקה ההשקה העולמית, בתחילה לעיתונאים האיטלקים, של ה-CRF1000 החדש. מנהל הונדה אירופה, ויטו צ'יקטי, מציג בפני העיתונאים האיטלקים שזכו לכבוד, מן הסתם בזכות היות בן ארצם הבוס, את האופנוע החשוב ביותר של הונדה לשנה החדשה, החשוב בכלל. מעבר לשנה שחלפה ובנתה ציפיות בעזרתה של הונדה שחשפה עוד ועוד מהאופנוע, הרי שמדובר בדגם חשוב לשוק, עם קהל יעד עצום, גדול מכול אופנוע סופרבייק או שטח טהור. סגמנט האדוונצ'ר שולט במכירות בעולם כבר כמעט עשור,  וכיום משקיעים כול היצרנים את מירב הטכנולוגיה והמשאבים דווקא באופנועים אלה, לפיכך עניין עצום נוצר במה הונדה הולכת להציג בפועל כאס שלה בתחום האדוונצ'ר ממנו נעדרה הונדה מאז נגרע הווראדרו ב-2010. הונדה שמגיעה מאוד מאוחר לתחרות האדוונצ'ר ברמתה הגבוהה היום צריכה היתה לתת מענה חזק עם האפריקה טווין החדש, לאחר שהשם נעדר משווקי העולם מאז 2002.

והונדה בחרה ללכת על קו קרבי, כפי שכבר כתבנו כאן, האפריקה טווין הוא לא אופנוע תיור עם גלגל קדמי גדול ומשקל פיל אלא כלי אתלטי וצנום יחסית נניח לימאהה סופר טנרה 1200, עם תנוחת רכיבה קרבית, קרוב יותר לשורשי הדגם משנות השמונים של המאה הקודמת, אז זכה בארבעה דקארים, האפריקה טווין החדש הוא כלי המיועד לתפקד היטב גם בשטח של ממש, עם מיתלים ארוכי מהלך 230 מ"מ, גלגל קדמי "21 ומשקל רטוב של 228 קילו (טוב שיתרחק משטחים רכים במיוחד). מנוע הטווין הכול חדש בנפח 998 סמ"ק, מקבילי עם קראנק מסוג 270 מעלות לתת תחושה וסאונד קרובים יותר ל-V שהלך עם הדגם האחרון של XRV ב-2002. 93 כוח סוס מוצהרים ושפע מערכות אלקטרוניות, כפי שניתן לראות בהשקה נושא זה מטופל בפירוט הגרסאות השונות בהתאם לרמת האבזור שלהן בבקרת משיכה או גם במערכת ההילוכים החצי אוטומטית בגרסתה המתקדמת ביותר שפתחה הונדה במיוחד לדגם זה, עם מצב שטח. 80 וואריאציות שונות אפשריות עם מערכות ה-ABS, טרקשן קונטרול ו-DCT מערכת ההילוכים החצי אוטומטית הממוחשבת. בנוסף מאפשר מחשב ניהול המנוע מצבי כוח בהתאם לרמת האחיזה.

האפריקה טווין החדש המושק עכשיו יתחיל להימכר ממש בתחילת ינואר 2016 ואולי אפילו קודם, גם בישראל. עניין עצום יש בדגם, באיטליה ממנה באה ההשקה הראשונה מדווח כי הגרסה הזולה ביותר, 12,400 אירו באיטליה, ללא ABS וללא אלקטרוניקה – אזלה מהסוכנויות במכירה מוקדמת…

גלריה

3 תגובות ל עכשיו: הונדה אפריקה טווין החדש מושק בקייפטאון

  1. בדיוק על אותה משבצת יושב הgs 800 של במוו ,לא מבין ממה ההתלהבות,הבמוו יותר קל ומתאים לא פחות לשטח..

  2. גם אני חושב שהאפריקה טווין הוא אובר רייטד והוא למעשה נכנס למשבצת של הטייגר 800 XCx והבמוו GS 800, מבחינת תפקיד וגם מבחינת מחיר.
    לדעתי הטייגר הוא בעל המנוע המלהיב מהשלושה. ההונדה הוא הכבד משלושתם.
    זה טוב שקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני עם נטיית שטח מתחזקת אבל אחרי שהאבק ישקע מההתלהבות שקשורה בדגם החדש (לאור תהילת העבר של האפריקה טווין המקורי) לא אתפלא אם מצד אחד הרוכבים יבינו שהוא לא טוב משמעותית או בכלל משני המתחרים האחרים ומצד שני אין לי ספק טריומף ובמוו יחזקו עוד יותר את הדגמים הקיימים שהם מותגים חזקים מאוד, בייחוד הטייגר עבור טריומף.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל