fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

שחקן חדש בשוק – Tako Performance

שחקן חדש בשוק – Tako Performance

אביעד רייס

צילום: יח"צ

טאקו הנדסה הוקמה ב-1995. החברה עוסקת בייצור לתעשיות ביטחוניות, חברות תעופה וחברות רפואיות, ומתמחה בתחום העיבוד השבבי ברחבי העולם. החברה הוקמה על ידי תמרה קוגן, מהנדסת מכונות במקצועה, והשם נגזר משמה.  
(TAKO- Tamara Kogan)

חברה לייצור אופנועים כחול לבן עדיין אין, אך חברה לייצור חלקים, שיפורים ואביזרים- יש גם יש!


איך הגיעה TAKO לתחום האופנועים?
לדוד, בנה של תמרה מקימת החברה, היה ברור שאהבתו לאופנועים, טרקטורונים, וכל הממונעים האחרים, תביא אותו במוקדם או במאוחר להתחיל לייצר חלקים גם בתחום זה. 
טאקו פרפורמנס, חברת הבת של TAKO, הוקמה. 

המטרה: להביא בשורה אמיתית בתחום האפטר- מרקט בארץ, ולספק פתרון מקומי ואיכותי לרוכבים ולנהגים. אם עד היום מי שרצה חלקים/ שיפורים באיכות טובה היה צריך לחפש את מבוקשו בחו"ל, לחכות למשלוח, ולשלם הרבה יותר (ולא בהכרח רק על המוצר אותו הזמין נטו), TAKO כאן כדי לשים לזה סוף, ולשנות את חייהם של אוהבי המוטוריקה. מהיום תתרגלו לשלם פחות כסף על מוצרים לא פחות איכותיים, הכל זמין והכל כאן. 

טאקו פרפורמנס מייצרת, מפתחת, ומשפרת חלקים לכל סוגי האופנועים בהתאמה אישית. כל הייצור מתקיים בסדנת המפעל תוך שימוש בחומרים המתקדמים ביותר שבנמצא (אלומיניום תעופתי, קרבון, טיטניום ועוד) ועל פי בקרת איכות מתקדמת העומדת בתקנים המחמירים ביותר של ISO 9001 ו-AS 9100 (תקנים תעופתיים).

טאקו חרטה על דגלה לייצר חלקים ושיפורים כחול לבן שיתחרו בחברות המובילות בעולם. 

אופנועים כידוע אוהבים אלומיניום, ובטאקו אוהבים אופנועים. 
המשפט הזה מסביר בצורה הטובה ביותר את היצירות המדהימות (באמת) בשלל צבעי אנודייז, המיוצרות בסדנת המפעל המתקדמת, בה ניתן למצוא ציוד חדשני ועובדים שכל תשוקתם היא לייצר משהו חדש שטרם נראה כאן. 

סיבוב קצר במפעל בין כל המכונות המקצועיות, המכשור המתקדם והבלוקים של האלומיניום, ואתה ישר מבין שהגעת למקום מוביל בתחומו ובמקצועיות מהרמות הגבוהות ביותר. 


אז מה יש לטאקו להציע לכם?

בטאקו פרפורמנס בונים ומפתחים חלקים לכל סוגי האופנועים מכל השנים, ומתמחים גם בבניית אופנועי סטאנט. כאן תוכלו גם למצוא את כל סוגי השיפורים לאופנועים מכל הסוגים שאי פעם רציתם. 


חלק מן המוצרים אותם ניתן למצוא בתפריט:
גלגלי שיניים לסטאנט, גלגלי שיניים לכל סוגי האופנועים; ידיות קצרות, מתהפכות, מתקפלות; מיגוני שילדות, בוררי כיוון, סטנד מיוחד בפיתוח בלעדי לאופנועי מוטוקרוס, משאבות מים משופרות לרוכבי מוטוקרוס ומסלול, ועוד מגוון רחב של שיפורי טיטניום לאופנועי כביש. 

לא מצאתם את החלק שחיפשתם? אל דאגה! דוד והחברים בטאקו ישמחו לייצר את החלק בעבורכם. (נדמה גם שהם נהנים מזה הרבה יותר).

בטאקו, השאיפה לשלמות, איכות, וירידה לפרטים הקטנים ביותר, היא דרך חיים (אפילו באריזות המוצרים). כנסו לדף הפייסבוק שלהם ותיווכחו. 

צרו קשר:
TAKO PERFORMANCE
האריג 5, מגדל העמק
טלפון: 054-635-7435

9 תגובות ל שחקן חדש בשוק – Tako Performance

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל