fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ק.ט.מ RC390 מתעדכן – גם בסדרתי ובגרסת מירוץ SP4T

ק.ט.מ RC390 מתעדכן – גם בסדרתי ובגרסת מירוץ SP4T

גיא בן ברק

צילום: יצרן

ק.ט.מ מודיעה על מספר שיפורים קטנים אך חשובים לסינגל הספורטיבי RC390, ואלה יותקנו כבר השנה, מי שמתכנן להזמין שיבדוק מתי יגיע השינוי גם לישראל. הבולט מבין העדכונים הוא מעבר דוד המפלט מתחתית האופנוע אל עיצוב שמרני יותר בצד ימין, אך מותקנת גם מצערת "רכב על חוט" כמו-גם קוויק שיפטר שיקל על העלאה ובמיוחד על הורדת הילוכים כך שלא יגרמו זעזועים בזמן הכניסה לפניה. שינויים נוספים ברמת הארגנומיה עם מנופים מתכווננים ומושב מרופד יותר.

ה-RC390  מאז הצגתו ב-2014 משמש למירוצים של דגם יחיד במספר מדינות אסייתיות ואף באירופה, האפשרות לנערים ונערות לעלות לסדרת מירוץ על אופנוע לא יקר – אבל כזה שנותן את חווית המירוץ ומלמד אותך להתחרות בלי לנסות להרוג אותך כול הזמן – מושכת יותר ויותר משתתפים. לפיכך לאחרונה הציגה ק.ט.מ גרסת מירוץ חדשה של ה-RC390 וזו מכונה SP4T, כלומר ספורט פרודקשן ארבע פעימות, המגזין האיטלקי מוטו.איט בחן את האופנוע במסלול מיזאנו – לפניכם הוידאו:

 
 
באנר פרסומי:

 
דוגסטגרם: MOTODOOGRI 

גלריה

2 תגובות ל ק.ט.מ RC390 מתעדכן – גם בסדרתי ובגרסת מירוץ SP4T

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל