fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

בקרת משיכה לימאהה R1

בקרת משיכה לימאהה R1

אופיר דואק

צילום: יצרן

תהליך החדירה של מערכות אלקטרוניות לעולם האופנועים ממשיכה. פסגת אופנועי הספורט כמו הב.מ.וו S1000RR, אפריליה RSV4 APRC וגם הקאוואסאקי ZX10R כבר מתהדרים בבקרות משיכה שנועדו לעזור לרוכב לנצל את מלוא עדר הסוסים וגם ימאהה לא נשארת מאחור.
 היום חושפת ימאהה את ה-R1 המעודכן לקראת שנת 2012 וגולת הכותרת היא הוספתה של בקרת המשיכה. בקרת המשיכה של ה-R1 תכלול שבעה מצבים לבחירה על ידי מתג שימוקם בסמוך למתג הבחירה של מפות ההצתה.בנוסף ה-R1 מקבל מחשב מנוע חדש עם עדכונים שנועדו  על מנת לשפר את זמינות הכוח בסל"ד נמוך. לא ידוע אם השיפור הנ"ל מביא איתו תוספת כוח אך סביר להניח שאם אכן הייתה כזו בימאהה היו גאים להצהיר זאת לכל.

את יתרונות מערכת בקרת משיכה ירגיש מי שירכב על האופנוע אבל הפרט הבולט ב-R1 של 2012 שבו כל אחד יוכל להבחין היא צביעה חדשה וחגיגית לציון 50 שנה לפעילות של ימאהה בזירת ה-MotoGP. הצביעה אדומה/לבנה נראתה לראשונה על אופנועי ה-MotoGP של ימאהה במרוץ באינדיאנפוליס. הצביעה החגיגית היא במסגרת מהדורה מוגבלת של 2,000 יחידות כאשר המספר הסידורי יופיע על גבי מיכל הדלק. אגב, הצביעה החגיגית של ימאהה צפויה להגיע לדגמים נוספים של ימאהה שיחשפו בקרוב.
עוד תוספות אותן מקבל ה-R1 לקראת 2012 הן תפסני משולש עליות חדשים, תאורת לד מלפנים ומגני חום משופרים למפלט.

גלריה

13 תגובות ל בקרת משיכה לימאהה R1

  1. המערכת מכונה אצל ימאהה TCS ראשי תיבות של Traction Control System.

    תחילה מערכות אלה הופיע במכונות שם יש הבדלה בין מערכות בקרת משיכה המונאות סחרור גלגלים לבין מערכות בקרת אחיזה (ESP) שנועדו לבטל מצבי תת היגוי והיגוי יתר תוך מינוני בלימה.

    בכיוון שבאופנועים אין עדין מערכת המקבילה ל-ESP אפשר לקרוא למערכות כדוגמת אלו שב-R1 בקרת אחיזה אבל המינוח הנכון הוא בקרת משיכה. אופיר דואק.

  2. להמציא את הגלגל. במדיה הדו-גלגלית בישראל יש "שפה" מסויימת ובטח שלא דו"גרי במתכונת הנוכחית המציאו אותה. תיישר קו עם המתחרים שלך קודם. אתה לא באמת יכול להוביל כשאתה נמצא מאחור… חכם בלילה. תעצמו את העיניים ותנסו להיזכר בטל"ש – אתם כבר מזמן לא ממשיכים את דרכו. חוץ משמו הטוב לא נשאר כלום.

  3. אף אחד לא מנסה להמציא את הגלגל. לא כל מה שהשתרש כשפה הוא בהכרח נכון והסברתי בדיוק למה ההגייה הנכונה היא בקרת משיכה ולא בקרת אחיזה.
    אבל כמו שעולה מתגובתך ענייני הסמנטיקה הם רק תירוץ לדברים אחרים שמפריעים לך. אם יש לך בעיה עם ההתנהלות של האתר אתה מוזמן להעלות אותה ולבוא לעזור לשנות במקום להסתתר מאחורי כינויים ולנסות להראות צדקן.

  4. ראשית תחליף את השם שלך מ"מיקמיק" ל"ניקניק" זה הולם אותך יותר….
    ראיתי שרשמת "….ובטח שלא דו"גרי במתכונת הנוכחית…"
    אני עוקב אחרי דוגרי כבר הרבה זמן. אני רואה ומבין את המאמץ שהחברה שם עושים, כולל נגיעה בכל דבר שהם יכולים..כולל את הדבר החשוב ביותר בעולם."קורס הדרכה".מי אתה שתבקר אותם.
    יש לך הערות…לך תעזור. גם לי יש מידי פעם הערות, אבל בגלל שאין לי זמן לעזור , אז אני מצנזר אותם ושותק… ואני מבטיח כשאוכל ויהייה לי זמן, אני הראשון להתנדב איתם.
    בקיצור. לך תשכב על הבטן ותינשך כריות……
    ואני בכלל בטוח שאתה אחד מהמתחרים שמסתתר אחרי שם של "נקניק"
    יאללה שבת שלום. גם לך.

  5. אם זה אתה מתי מהבנק. אז קנית מעריץ.
    כל הכבוד על היציאה על הבחור ה"נקניק". תאמין לי שאם אתה לא היית יוצא עליו, הייתי עושה את זה אני.
    תןדה שחסכת לי.
    שבת שלום.

  6. תאמין לי שאני מתגעגע כל יום למר שביט שעשה הרבה דברים "אחרת" ונכונה. החברים שהמשיכו את האתר עושים את זה באהבה עם המון שעות על זמנם החופשי – ואתה מתרברב, מסתתר מאחורי שם של סוג של נקניק ולא עוזר ? אתה אופנוען או פישר שלא מהתחום ורק עומד על הגדר ? לדעתי אתה חייב לפנות למערכת שתחת דף יצירת קשר ולהתנצל ולהראות תמיכה ועזרה ויפה שעה קודם – אחרת, אין לך זכות להגיב. בערב שבת שאני מתמוגג על האתרים השונים ודו"גרי הוא אחד מהם – להנות, לצחוק , לנוח – לראות את התובנות שלך זה פשוט אבל.

  7. אני לא אשתלח בך כמו שעשו כאן כמה לפני. אבל באמת ברצוני להעיר את תשומת ליבך לכך שעל מנת להעביר ביקורת שלילית על אנשים שעושים עבודה בהתנדבות זו לא חוכמה.
    אני עברתי אצלם קורס רכיבה ניהנתי מכל רגע ואודתי להם על הרצון הטוב וכח שלהם להתמיד להמשיך את האתר הזה.
    צריך לקחת דברים בפרופורציה ולחזק אותם.
    כל הכבוד לכם. ואני בטוח שגם הם ישמחו לקבל ממך עזרה חיובית.
    שבוע טוב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל