מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

פיאג'יו ועופר אבניר – הכי טוב לכול טעם

פיאג'יו ועופר אבניר – הכי טוב לכול טעם

אדם בלנגה

צילום: אדם בלנגה

 
"פעם קטנוע היה כלי תחבורה קטן ויעיל, פעם קטנוע היה דבר פשוט, פעם קטנוע היה פשוט.. היה פשוט וספה. היום כמעט 70 שנה לאחר שהתגלגלה הוספה על כבישי איטליה העייפה של אחריי מלחמת העולם הגיע השלב האחרון (לדעתי) בהתפתחות שלה. ״סמל סטטוס״.

חברים, וספה היא כבר שנים לא הקטנוע שליחים שאתם זוכרים משנות השמונים, וספה היא כבר לא 'עוד איזה טוסטוס של מישהו שלא הייתה לו ברירה אחרת'; היום מי שנוהג על וספה בוחר לנהוג על וספה ולא על שומדבר אחר. החברים בפיאג׳יו איטליה הבינו את זה ועכשיו זה מחלחל אלינו היישר מלמעלה" הדובר קובי גילון סמנכ"ל שיווק אופנועים בעופר אבניר.
 
אבל, לפיאג׳יו יש יותר מוספה
במקביל לקצה הפירמידה הקטנועית של פיאג׳יו יש את הלחם והחמאה שלהם – גדולי הגלגלים שמנסים לנגוס בשוק המכירות של אותו הונדה : ה״מדלי״ הקטן עם מנוע 125 חדש דנדש, ובוורלי חדש/ישן עם מנוע 350 מבריק. האיטלקים יודעים שהלחם והחמאה שלהם קטן משל היפנים מצד אחד. אבל מצד שני – ליפנים אין עדיין סמל סטטוס כמו הוספה.

כלומר פיאג'יו תוקפת משתי חזיתות: מאחר והיום אנחנו נמצאים בעידן של ״הכל כאן ועכשיו״, זה גם הצורך שלנו להיות ולהרגיש מיוחדים, שיק ועיצוב, ולכך מכוונת הוספה ומי שרוצה את הכי מודרני גם את זה יקבל מפיאג'יו, כלי עם התנהגות כביש מיוחדת וטובה בדמות הבוורלי, בייחוד עם המנוע 350 סמ״ק המצוין שלו. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל