fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

פיאג'יו ועופר אבניר – הכי טוב לכול טעם

פיאג'יו ועופר אבניר – הכי טוב לכול טעם

אדם בלנגה

צילום: אדם בלנגה

 
"פעם קטנוע היה כלי תחבורה קטן ויעיל, פעם קטנוע היה דבר פשוט, פעם קטנוע היה פשוט.. היה פשוט וספה. היום כמעט 70 שנה לאחר שהתגלגלה הוספה על כבישי איטליה העייפה של אחריי מלחמת העולם הגיע השלב האחרון (לדעתי) בהתפתחות שלה. ״סמל סטטוס״.

חברים, וספה היא כבר שנים לא הקטנוע שליחים שאתם זוכרים משנות השמונים, וספה היא כבר לא 'עוד איזה טוסטוס של מישהו שלא הייתה לו ברירה אחרת'; היום מי שנוהג על וספה בוחר לנהוג על וספה ולא על שומדבר אחר. החברים בפיאג׳יו איטליה הבינו את זה ועכשיו זה מחלחל אלינו היישר מלמעלה" הדובר קובי גילון סמנכ"ל שיווק אופנועים בעופר אבניר.
 
אבל, לפיאג׳יו יש יותר מוספה
במקביל לקצה הפירמידה הקטנועית של פיאג׳יו יש את הלחם והחמאה שלהם – גדולי הגלגלים שמנסים לנגוס בשוק המכירות של אותו הונדה : ה״מדלי״ הקטן עם מנוע 125 חדש דנדש, ובוורלי חדש/ישן עם מנוע 350 מבריק. האיטלקים יודעים שהלחם והחמאה שלהם קטן משל היפנים מצד אחד. אבל מצד שני – ליפנים אין עדיין סמל סטטוס כמו הוספה.

כלומר פיאג'יו תוקפת משתי חזיתות: מאחר והיום אנחנו נמצאים בעידן של ״הכל כאן ועכשיו״, זה גם הצורך שלנו להיות ולהרגיש מיוחדים, שיק ועיצוב, ולכך מכוונת הוספה ומי שרוצה את הכי מודרני גם את זה יקבל מפיאג'יו, כלי עם התנהגות כביש מיוחדת וטובה בדמות הבוורלי, בייחוד עם המנוע 350 סמ״ק המצוין שלו. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל