fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

אחרי מעל ל-30 שנה מגיע GSXR שציפו לו רבים

אחרי מעל ל-30 שנה מגיע GSXR שציפו לו רבים

אסף לביא

צילום: יצרן


לקהל הקוראים שגילו מתחת ל-18 לא צריך לספר שבקטגוריית ה"ספורטיבים" בנפח 125 סוזוקי בלטה בהיעדרותה והשאירה את הונדה, ימאהה, אפריליה ולאחרונה גם ק.ט.מ לשחק לבד עם שמות גדולים במגרש של הקטנים.

בשוק הספורטיבים מצומצמי הנפח השם הוא חצי מהעבודה וכשעל זנב האופנוע מופיעות האותיות GSX-R את התיכוניסט הממוצע זה כבר קנה, אותנו מעניין מה שביפנים. סוזוקי עוד לא שיחררה נתונים אך מבטיחה שיחס כוח-משקל ויחס מומנט-משקל הוא הטוב בקטגוריה ושהאופנוע יצליח בעיקר בזכות מחירו והתמורה אותה נותן.

בזווית הטכנולוגית, כי אנחנו הרי ב- 2017, נמצאים צג LCD כל יכול, התנעה ללא מפתח ותאורת לד מקדימה, לעומתם המתלה הקדמי והקלפירים נראים מאוד פשוטים וזולים. שיווק האופנוע יחל בקיץ 2017, אנחנו כבר מצפים לבחון את הג'יקסר הקטן ולראות על מה מדברים בסוזוקי והאם היה שווה להמתין.

גלריה

תגובה אחת ל אחרי מעל ל-30 שנה מגיע GSXR שציפו לו רבים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל