fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

הונדה אפריקה טווין סופרמוטו – נראה טוב אבל האם זה יעבוד?

הונדה אפריקה טווין סופרמוטו – נראה טוב אבל האם זה יעבוד?

גיא בן ברק

צילום: petit-motorcycle-creation.over-blog.com

בעליה של סדנת SMC ביקש ליצור סופרמוטו יוצא דופן בעיצובו שיתאים גם למידותיו הגופניות הנדיבות, דגמים מקובלים על בסיס מוטוקרוס היו קטנים מדי עבורו ולכן בחר בסופר אנדורו החדש והמצליח של הונדה, האפריקה טווין CRF1000. כמתבקש הותקנו במקום גלגלי האנדורו גלגלי אספלט עם צמיגי מירוץ סליקס שנראים קצת מוגזמים על האופנוע, מה אתה באמת לוקח אותו למסלול עם המשקל המקורי של 200 פלוס קילו, מרווח הטיה אפסי, אורך של אוטובוס? 

ובמהלך קיצוני נוסף הוחלפו גם המיתלים המקוריים של האפריקה טווין. במקומם הותקנו מזלג וזרוע אחורית ובולם של המוטוקרוס CRF450 וכאן כמה שזה נראה סקסי על האופנוע לא ברור כמה יסודית בדק המשפר את ההתאמה של מיתלים שנלקחו מאופנוע מירוץ טהור ששוקל חצי וקצר בחצי מהאפריקה טווין והותקנו כמו שהם? מיתלים ובוודאי זרוע אחורית של אופנוע מירוץ מותאמים בקפידה רבה לצרכי המוטוקרוס התחרותי ברמה הגבוהה ביותר וכמובן למידות ומשקל האופנוע על הגרם. רק עומס הקפיץ הראשוני שמועמס על המיתלים תחת משקל האפריקה טווין במצב סטטי מקצר את מהלכם עוד בטרם זז האופנוע מטר, הרבה יותר ממה שהם נסגרים תחת המשקל הסטטי של אופנוע המוטוקרוס הקליל ממנו הם נלקחו וזה עלול לפגוע בפעולת המיתלים בכלל. נכון שמהלך מתלה המוטוקרוס ארוך מלכתחילה אולם זה למטרה ברורה ומכך עיצוב המיתלים כולו. מצד שני אולי הוא יודע מה הוא עושה ונשמח לשמוע חוויות רכיבה. 
מקור

עוד בנושא הונדה:

באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

2 תגובות ל הונדה אפריקה טווין סופרמוטו – נראה טוב אבל האם זה יעבוד?

  1. אין בעיה לגרום למתלים של 450 לעבוד נכון על האפריקה טווין.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל