fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דגמים חדשים לרויאל אנפילד

דגמים חדשים לרויאל אנפילד

אופיר דואק

צילום: יצרן

ברויאל אנפילד מתמחים כבר שנים בשימור הקיים. אופנועי החברה הם העתק כמעט מושלם לאותם אופנועי רויאל אנפילד שיוצרו לפני כמה עשורים עם מכלולים מעט יותר מודרניים. בישראל אנחנו מכירים בעיקר את משפחת הבולט שגם מגיעה לארץ אך רויאל אנפילד מציעה עוד מספר דגמים באמתחתה כמו למשל סדרת הקלאסיק.
סדרת הקלאסיק שומרת על מינימליזם ככל האפשר (מסתבר שברויאל אנפילד אפשר להיות עוד יותר מינימלי) ומתאפיינת בעיצוב רטרו עם מושב בודד המחובר לקפיץ, מגני בוץ מעוגלים, מיכל דלק שונה ופנס קדמי בעל מצחייה.

כעת מציגה רויאל אנפילד שני דגמים חדשים בסדרת הקלאסיק. הדגם הראשון הוא קלאסיק כרום שכמתבקש משמו מתאפיין במראה נוצץ הודות למכיל דלק, מגני בוץ, מכסה מסנן האוויר, מאותתים ועוד כמה חלקים שזכו למראה מבריק.
הדגם השני מכונה Desert Storm לא פחות. בניגוד לשמו לא מדובר בדגם עם מנשא לציוד פק"ל ותושבת למא"ג אלא בסך הכל צביעת חאקי מט עם גרפיקה בסגנון אופנועים ממלחמת העולם השנייה.
מבחינה מכאנית שני הדגמים עושים שימוש במנוע הסינגל המוזרק בנפח 499 סמ"ק המספק לא פחות מ- 27.2 כ"ס ומצוידים בבלם דיסק בקוטר 280 מ"מ מלפנים בבלם תוף מאחור.

גלריה

5 תגובות ל דגמים חדשים לרויאל אנפילד

  1. טק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טקטק טק טק טק טק טק טק
    אחלה כלי

  2. האמת היא שהסוכנות שלהם בישראל בשלבי גסיסה אחרונים.
    השנה האחרונה הם אפילו לא טרחו לייבא כלים חדשים אלא רק ניסו למכור כלים ישנים שהביאו בפברואר 2010. דהיינו שיוצרו ב2009.
    כל מי שניסה להזמין חדשים נתקל בגימגום עד שאמרו לו שאי אפשר.
    שלא נדבר על זה שאין חלקי חילוף ואין מי שייתן שרות.השמועה אומרת שהאוליגרך שהוא בעל הסוכנות החליט לעזוב את ישראל ואין עם מי לדבר. גם במסע האחרון למצדה ניתן היה לראות כמה מסכנים שקיטרו שאין עם מי לדבר ואין מי שידאג לכלים בארץ.
    נכון להיום הורידו את השלט שהיה על הסוכנות ברחוב הירקון בתל אביב…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל