fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

דו"ש חדש להונדה בטוקיו

דו"ש חדש להונדה בטוקיו

אופיר דואק

צילום: יצרן

משנות ה-80' היו אופנועי דו"ש פופולארים מאד. אופנועים כמו משפחת ה-XT של ימאהה, ה-DR של סוזוקי או ה-XR של הונדה הציעו פשרה מצוינת עבור מי שרצו לרכב בשטח אבל נעו ביום יום על הכביש. במהלך שנות ה-90' ירד קרנם של אופנועי הדו"ש הגדולים בנפחי ה-600 סמ"ק פלוס מינוס בעיקר עקב הופעת אופנועים עם אוריינטצית כביש מובהקת יותר. למרות זאת, דו"שים צנועי נפח נותרו פופולאריים למדי, במיוחד בארה"ב, בזכות מחירם הנוח כשאחד הדגמים המצליחים היה ההונדה XR250 שגם ביקר בארץ למספר שנים. ה-XR250 יוצר עד אמצע שנות ה-2000 אז הוחלף ב-CRF230L שלמרות השם הדומה למשפחת המוטוקרוסרים של הונדה נותר דו"ש בסיסי יחסית עם מנוע מקורר אוויר.

כעת מציגה הונדה בתערוכת טוקיו את ה-CRF250L שבא להחליף את ה-CRF230L. בניגוד ל-230 שהיה בעל מנוע מקורר האוויר וגל זיזים עילי יחיד ה-CRF250L החדש מצויד במנוע מודרני בהרבה שהוא למעשה המנוע המוכר מה-CBR250. המנוע בעל קירור המים, גל זיזים עילי כפול והזרקת דלק מספק 22 כ"ס לעומת 26 כ"ס ב-CBR.
העיצוב המודרני והנאה מגובה גם במכלולים מודרניים. השלדה היא מסוג קורה כפולה והזרוע האחורית עשויה מאלומיניום. מלפנים ישנו מזלג הפוך ודיסקי הבלימה הם פרפריים. 

בהונדה לא פרסמו את מחירו של הדו"ש החדש אך הוא צפוי להיות תחרותי על מנת להתמודד עם הימאהה WR250R והקאוואסאקי KLX250 שגם מגיעים ארצה. האם זה אומר שנראה אותו גם כאן? לאור הפריחה בשנים האחרונות בתחום השטח בארץ ועקב חסרון של דגמי שטח בליין של הונדה בישראל הסיכוי בהחלט סביר.

גלריה

תגובה אחת ל דו"ש חדש להונדה בטוקיו

  1. סבבה לטיולים בשטח ולהתנידות פרברית ביום יום. אם רק היו מוכרים אותם במחיר של קטנועי 250 הכל היה נראה אחרת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל