fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
סטפן
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

דגמים חדשים להארלי דיווידסון

דגמים חדשים להארלי דיווידסון

אופיר דואק

צילום: יצרן

אמנם חגיגות ה-110 שנים להיווסדה של הארלי דיווידסון יחלו רק ב-2013 אבל גם השנה הזו צפויה להיות מעניינת אצל היצרן ממילווקי. בסוף השבוע האחרון חושפת הארלי שני דגמים חדשים בהיצע הדגמים האינסופי שלה כשחידושים נוספים צפויים להגיע בהמשך השנה. אמנם לא מדובר בדגמים פורצי דרך אלא בצמד גרסאות נוסף למשפחות קיימות אבל התוצאה בהחלט נאה לעין.

הדגם הראשון מכונה בפשטות 72' או Seventy-Two והוא מחווה במראו לדגמי שנת 1972 של הארלי בדומה לבן נוסף במשפחת הספורטסטר ה-48' (תנחשו בעצמכם לאיזה שנה הוא עושה מחווה). ה-72' מתבסס על הספורסטר 1,200 ללא שינויים במנוע כשהשינויים העיקריים הם חיצוניים. ניתן להבחין בחישוק קדמי בקוטר 21", כידון קרניים גבוה, כיסוי כרום עגול למסנן האוויר עם ציפוי כרום וכרום גם לכלל כיסויי המנוע ולמכלולים. מיכל הדלק הוא בנפח 8 ליטרים בלבד (וזהה לזה של ה-48') משיקולי עיצוב ונוסטלגיה לטענת הארלי. ה-72 מתאפיין בצביעה אדומה מטאלית ייחודית עם כיתובי 72' אך ניתן להשיגו גם בצביעה שחורה או כחולה סטנדרטיות יותר. מחירו של ה-72' עומד על 10,500 דולרים כשעבור הצביעה האדומה המיוחדת ידרש הלקוח להוסיף 600 דולרים נוספים.

הדגם השני שנחשף שייך למשפחת הסופטייל ונקרא סופטייל Slim כשהכוונה ברורה: להציע מראה קליל ונקי יותר מאשר אופנועים אחרים במשפחה כמו הפאט בוי (Fat Boy)או ההריטג' (Heritage).  כדאי להשיג את המראה המבוקש התקינו בסלים כנפיים קטנות יותר בלפנים מאחור, כידון שטוח, מיכל דלק שנלקח מהדיינה Fat Bob וותרו על מושב מורכב.השלדה, הפנס ועוד כמה מכלולים נצבעו בשחור מרזה שתואם את הצביעה בשחור מט (אבל יש גם צביעה בשחור רגיל או אדום). המנוע נותר ללא שינוי והוא בנפל 1,640 סמ"ק והמחיר מתחיל ב-15,500 דולרים.

גלריה

17 תגובות ל דגמים חדשים להארלי דיווידסון

  1. בסטילס- הספוטסטר בבורדו נראה לא משהו, בסרטון מבחינים שהוא בגוון בורדו מטאלי עמוק-נצנצים. אהבתי.

  2. זה היה ספורטסטר 883. ביקשתי שייתן בגז, בקטנה, כשהוא חונה- ורעדו אמות הסיפין.

  3. כשהוא מתניע- הלך ליטר, עד הרמזור, הלך עוד ליטר, עוצר לנשנש ולשתות, הלך עוד ליטר…כלומר- הוא צריך לגור ליד תחנת דלק או להחזיק ג'ריקן 20 במרפסת.

  4. של ויברציות אורגזמטרון באיזורים הארוגנים.

  5. קם בבוקר, מכין קפה- לא מציע לה, יושב במרפסת. מתניע, חובש קסדה ונוסע איתו לעבודה. והיא עם הואן המשפחתי נוסעת לחוג הקדרות- האמריקאים האלו לא מוכרים אופנוע- אלא תדמית יעני "מושלמת" של האמריקאי הטיפוסי….ביננו היא המאהבת שלו ולא רעייתו.

  6. שמראש מציעים ללקוח מבחר רב של צביעות ותוספות עד קובה וחזרה.

  7. הטלוויזיות הראשונות יצאו לעולם בשנת 70-72. וכמו בענתיקות ההן, שימו לב לשוליים המעוגלים והנוסטלגיים- בסרטון. שיחקו אותה מכל הכיוונים.

  8. בלי פרומו- שילמת, קנית, התנעת, נסעת אנד אוף דה סטורי.

  9. עובי הבולמים במזלג הקדמי- בעובי של קופסאות שימורים של לוף הידראולי.

  10. מבחינתי אפילו עוד עשר תמונות לכל אחד מהן.

  11. ככה צריך להראות אופנוע אמיתי. גדול מווברץ ונוצץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל