fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

אופנועים בשווי 1.5 מיליון דולר נגנבו בבל אייר

אופנועים בשווי 1.5 מיליון דולר נגנבו בבל אייר

אופיר דואק

מסתבר שגונבים לא רק אופנועים חדשים. גנבים שפרצו לבית בפרבר היוקרתי של לוס אנג'לס אתמול לפנות בוקר ידעו בדיוק מה הם מחפשים. הגנבים חדרו אל הבית, קשרו את בעל הבית ואשתו וניגשו אל המוסך שם חיכו להם צמד אופנועים ייחודיים ששווים מוערך בלא פחות מ-1.5 מליון דולר. האופנוע הראשון היה אופנוע הונדה משנת 1952 שהיה אחד מאופנועי המרוצים הראשונים של החברה. האופנוע השני היה נדיר עוד יותר ויוצר על ידי חברת ציקלון (Cyclone) בשנת 1914.

ציקלון הייתה חברה קטנה ממינסוטה שנוסדה על ידי המהנדס  אנדרו סטראנד (Andrew Strand) בשנת 1910. האופנועים של החברה התאפיינו בטכנולוגיה מאד מתקדמת לתקופתם וכללו מנוע וי-טווין בנפח 996 סמ"ק בעל גל זיזים עילי בהספק של 45 כ"ס ותמסורת משופעת. גם הביצועים של האופנועים היו יוצאי דופן לתקופה עם מהירות מרבית של כ-170 קמ"ש. הצבע המזוהה שבהם נצבעו אופנועי החברה היה צהוב כשלוגו ציקלון באדום היה מוטבע על מיכל הדלק. אופנועי החברה זכו להצלחה במרוצים ובשנת 1914 החזיקו בשיא במאוץ למייל שעמד על 35 שניות. למרות הטכנולוגיה המתקדמת החברה לא הצליחה להאריך ימים ובעקבות השפל הכלכלי נסגרה בשנת 1930. כיום ידוע על יחידות בודדות של אופנועי ציקלון מקוריים ששרדו והאופנוע שנגנב היה אחד מהם. אופנוע ציקלון משנת 1915 הדומה לזה שגנב נמכר לפני 4 שנים במחיר של 520 אלף דולר.

גלריה

17 תגובות ל אופנועים בשווי 1.5 מיליון דולר נגנבו בבל אייר

  1. רק יחביאו אותו ולא יעשו איתו כלום…אז מה הטעם.?

  2. 170 קמ"ש על שלדה וצמיגים של אופנים. מתכון בטוח להתאבדות

  3. יש את מנועי ה: SOHC- single overhead camshaft והם השתמשו ב DUAL : DOHC ולא להאמין- מנועים אלו הגיעו ראשית לייצור סדרתי בפיאט ומשם התפתחו ב: פורש, בנטלי, פג'ו, אלפה רומאו, ו….בוגאטי ומאזרטי. ללא ספק הבן אדם גאון. אני מאוד מקווה שימצאו אותם ויחממו להם את הישבנים על המנוע- אחד לכל צילינדר.

  4. אבל כמובן שהגנבים אינם יכולים למכור יצירת אמנות זו.

  5. היו בטוחים שהאופנועים האלו כבר מזמן על איזה מטוס בדרך לאיזה שייח סעודי או מאפיונר קולומביאני.. הרי בתוך ארצות הברית אין מה לעשות עם הכלים האלו. זו בטוח הזמנה של איזה מישהו כבד מחו"ל. כמה חבל.

  6. בטח על מטוס. טיפשים הבעלי בית שלא דאגו לאבטחה כבדה יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל