fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
סטפן

מוטו גוצי V7 – הפרטים המלאים

מוטו גוצי V7  – הפרטים המלאים

אופיר דואק

צילום: יצרן

בשנה שעברה ציינה מוטו גוצי יובל 90 להיווסדה תוך הבטחה שהשנים הקרובות יהיו מלאות חידושים עבור היצרן שמצא בית חם תחת כנפי פיאג'ו בשנת 2004. את חגיגות ה-90 ציינה מוטו גוצי עם מהדורה מיוחדת לקליפורניה אבל החדשה האמיתית הייתה ה-V7 החדש שנחשף בתערוכת מילאנו בסוף השנה.

ארבעה חודשים חלפו מאז הבכורה במילאנו וכעת חושפת מוטו גוצי את מלוא הפרטים על ה-V7 החדש. חיצונית נראה ה-V7 דומה מאד לקודמו שהוצג בשנת 2008. אחרי הכל, עיצוב מנצח לא מחליפים אבל תקנות זיהום האוויר הכתיבו שדרוג מנוע מהותי. המנוע אמנם נותר אותו וי-טווין בזווית של 90 מעלות עם קירור אוויר אך זכה למספר שדרוגים ובהם ראש צילינדר חדש וסעפת יניקה חדשה בצורת Y העשויה גומי שבה גוף מצערת בודד בקוטר 38 מ"מ. יחס הדחיסה גדל מ-9.2 ל-10.2 ונוספו מצתים חדשים ומשופרים כשמעליהם מכסי שסתומים חדשים ונאים.
מעבר לעמידה בתקן היורו 4 נעשו השינויים על מנת לשפר את גמישות המנוע ואת צריכת הדלק. התוצאה: המנוע מספק כעת 50 כ"ס, תוספת שולית של כ-1.2 כ"ס לעומת קודמו, אך אלו מושגים 600 סל"ד מוקדם יותר. המומנט גדל בכחצי קג"מ ל-6.1 קג"מ בסך הכל המושגים ב-2,800 סל"ד, 800 סל"ד פחות מבמנוע הישן. צריכת הדלק שופרה ב-10% ועומדת לטענת מוטו גוצי על 23 ק"מ לליטר. מיכל הדלק החדש צמח ב- 5 ליטרים לעומת קודמו ואמור להעניק טווח רכיבה מרשים של למעלה מ-500 ק"מ. מוטו גוצי מוסיפה שגם תיבת ההילוכים (חמישה במספר) עברה שיפור והמתלים זכו לכיול חדש.

ה-V7 מוצע בשלוש גרסאות הנבדלות ביניהן בעיקר בעיצוב וכולן נוטפות רטרו. הדגם הבולט והמדליק ביותר הוא הרייסר שמעוצב כקפה רייסר עם מושב יחיד, שלדה צבוע באדום, מיכל דלק מתכתי ובולמי Bitubo מאחור. ככאופציה ניתן לקבל את הרייסר עם פרינג בסגנון אופנועי שנות ה-70'. הדגם הבסיסי הוא ה-Stone בעל חישוקי האלומיניום וחלקי הגוף המושחרים המוצע בצביעה שחורה או לבנה. ביניהן נמצאת גרסת הספיישל המתהדרת בצביעה דו-גוונית, חישוקי שפיצים כמו בדגם הרייסר וללא כיסויי הגומי למזלג כמו בשתי הגרסאות האחרות.

מוטו גוצי V7 – מפרט טכני

מנוע וי טווין, 744 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי, קירור אוויר
הספק 50 כ"ס ב-6,200 סל"ד
מומנט 6.1 קג"מ ב-2,800 סל"ד
קדחXמהלך 74X80 מ"מ
הזנת דלק הזרקה, גוף מצערת יחיד 38 מ"מ
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 40 מ"מ, מהלך 130 מ"מ
אחורי – זרוע אלומיניום, צמד בולמים (Bitubo ברייסר), מהלך 118 מ"מ
בלמים קדמי – דיסק 320 מ"מ, קליפר ברמבו 4 בוכנות
אחורי – דיסק 260 מ"מ, קליפר צף 2 בוכנות
צמיגים קדמי – 100/90-18
אחורי – 130/80-17
גובה מושב 805 מ"מ
מיכל דלק 22 ליטר
משקל 179 ק"ג (רטוב, ללא דלק)

18 תגובות ל מוטו גוצי V7 – הפרטים המלאים

  1. שלא לדבר על הצלילה של טווין מקורר אוויר. חבל שלא רואים אותם בארץ

  2. באיטליה מדובר באופנוע מתחילים והמחיר בהתאם. בארץ בטח היו שמים לו מחיר של מונסטר, לפחות 80 אלף ש"ח

  3. אצלנו היהודים. כשיבואן, סיטונאי, בית עסק קורס ונופל כלכלית- מגיעים אליו המתחרים בלילה לפני הסגירה- מעמיסים את הסחורה שנשארה לו עם טרנזיט עד שהפגושים מנשקים את הכביש, משלמים חמישים אחוז פחות ממחיר עלות ושמחים שהם עושים קופה והוא נפל. רבותיי: ערב פסח- תכנסו לשכנה לשאול אם היא צריכה משהו! האיטלקים אמנם מעבירים בעלות ממפעל למפעל. ושני הצדדים נאחזים בשיניים שהמותג ימשיך בחסות הואתיקן.

  4. כך נראים ובנויים אופנועים של יצרן ותיק עם נסיון עשיר- מנוע, מתלים, אגזוזים, עיצוב.

  5. אולי אנחנו לא זוכרים- אז נכון שהם טיפטפו שמן מנוע בליטרים. אבל הם היו פה לפני היפנים.

  6. כמ הטריומפים קפה-רייסר מלפני מילניום.

  7. אם כבר אז כבר, היו צריכים ללכת עוד יותר לכיוון הרטרו. לשלב חדש בישן ולהראות קלאסיים נטו.

  8. שייתאפסו על עצמם: האם הם נוסעים על המעבורת, על הגלשן של המטוס הימי או על הכביש? אבל הוא… מה אכפת לו, יש עליו חתיכה צמודה מאחור, מבסוט.

  9. התיק של וונטון שמעוניין להמכר לגוצ'י או ארמאני. הגיב:

    כששלושת הדגמים מתכנסים לרכיבה משותפת לקראת הסוף: רק ב"קרדיטים" הבנתי מי זה מי.

  10. אולי תנסה לארגן אותם לתערוכת אוטומוטור בפסח!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove