מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
סטפן
rok-straps רצועות קשירה 140
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
HJC
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה

דו"ג ריפורטר – הונדה קרוסראנר

דו"ג ריפורטר – הונדה קרוסראנר

דורון וקנין

צילום: עומר רגב

הקרוסראנר היה עוד אחד מהכלים שהותירו בי רושם עז והנאה צרופה מהרכיבה עליו וקושי נפשי להשיב אותו לסוכנות. אני בהחלט מאמין שרוכב בעל זיקה ספורטיבית שמורגל בזוית הרגליים המשוכות לאחור ולא מפונק כמוני שהרוח הנושבת בפניו מטרידה ומציקה לו יפיק הנאה רבה וביצועים גבוהים מהכלי. עיצובו היפיפה של הראנר עם הפלסטיקה המרשימה מחפה על גודלו הפיזי ומהווה פרמטר לכלי שבהחלט יש מקום לשקול את רכישתו. ככלי תיורי נטו הקרוסראנר לא מושלם בגלל מיקום הרגליות ומיגון הרוח אך הוא מספק הנאה בפיתולים שלא אופיינית לכלים תיוריים רופסים.
מחירו של הראנר העומד על 99,900 ש"ח מה שמוצדק אם מניחים שמדובר בשלושה כלים באחד במחיר של אופנוע 600 ספורטיבי. עבור מי שמעוניין באופנוע תיור עם פלפל על הכביש מדובר באופנוע ייחודי ומוצלח.

לכתבה המלאה

הונדה קרוסראנר – מפרט טכני

מנוע 4 צילינדרים בתצורת וי, 782 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, תזמון שסתומים משתנה, קירור מים
הספק 103 כ"ס ב-10,000 סל"ד
מומנט 7.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד
קדחXמהלך 48X72 מ"מ
יחס דחיסה 11.6:1
הזנת דלק הזרקת דלק, גופי מצערת 36 מ"מ
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 43 מ"מ, מהלך 108 מ"מ
אחורי – מונושוק, מהלך 119 מ"מ
בלמים קדמי – דיסק כפול 296 מ"מ, קליפר 3 בוכנות
אחורי – דיסק 256 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
ABS + מערכת בלימה משולבת
צמיגים קדמי – 120/70-17
אחורי- 180/55-17
בסיס גלגלים 1,464 מ"מ
 גובה מושב 816 מ"מ
מיכל דלק 21.5 ליטר
משקל 240 ק"ג





הונדה קרוסראנר – מחירי טיפולים (המחירים כוללים מע"מ חלפים ועבודה)


טיפול 1,000 555 ש"ח
טיפול 12,000 956 ש"ח
טיפול 24,000 3,835 ש"ח
טיפול 36,000 1,780 ש"ח


תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל