מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
הארלי שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
בנלי שמאל עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הטור שלה: על תחושות ומסקנות ב-גולף R

הטור שלה: על תחושות ומסקנות ב-גולף R

צילום: אריק רוזנבלום

כתבה: רחל ריכטר

 

הגולף היתה המכונית הראשונה שמישהו נתן לי להתקרב אליה. זה כמובן היה כרוך בסכומים נכבדים, בזמן מוגבל ובהשגחה צמודה, אבל הפעם הראשונה שהתיישבתי במושב הנהג, במטרה לנהוג, הייתה על גולף (שאז נקראה בפשטות "האוטו הלבן של המורה לנהיגה").
 

חלפו מאז אי אלו שנים, הגולף עוצבה מחדש ועברה מתיחת פנים, ולמרות שהייתי שמחה אם אותם שינויים היו עוברים גם עלי, לא זה המקרה. העיצוב החיצוני של הגולף שקט ונעים והגוון הכחול סגול היפהפה רק מוסיף לתחושת הרוגע. פנים המכונית כבש אותי קשות: תאורת הלד הרכה, לוח השעונים הקריא, המרחב הנכון במושב האחורי והקדמי, התאים הנגישים ואיכות החומרים הוכיחו תשומת לב גדולה לפרטים הקטנים.

 

חוויית הנהיגה בגולף השתנתה באופן מהותי במהלך השנים. יכול להיות שזה קשור לזה שהיום אני כבר מבדילה אינטואיטיבית בין הברקס לגז, מעבירה הילוכים נכון ומכירה את כל התמרורים החשובים, אבל אין לי ספק שהגולף R בגרסת המבחן, נמצאת כמה רמות מעל כל גולף אחרת.
 
המסקנה הזו מבוססת בעיקר על תצפיות נרחבות באלו שנהגו בה, ובהנאה מרובה, יש לציין. כמובן שגם אני נהגתי, ונהניתי מאוד, אבל כנהגת עדינה לא ניצלתי אפילו אחוזים בודדים מהיכולות המדהימות שלה. הפעם לפחות, זה לא היה כרוך בסכומים שירוששו אותי או בזמן מוקצב. לעומת זו, הגבר שיושב ליד ומעיר לי על הנהיגה נותר כשהיה. התעלמתי ממנו, בדיוק כמו פעם.


עוד באותו הנושא:

5 תגובות ל הטור שלה: על תחושות ומסקנות ב-גולף R

  1. מופרע או לא הוא פי 3 חזק מהאוטו של אישתי, נראה לי שהייתי שמח כזה לצד האופנוע שלי לימי הגשם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל