fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: מותג הרכב הסיני היוקרתי WEY

חדש בישראל: מותג הרכב הסיני היוקרתי WEY

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

סמלת משיקה את WEY, מותג הרכב היוקרתי של קונצרן הרכב הסיני GWM, המגיע לישראל עם דגם SUV ראשון, ה־Coffee 01, רכב פלאג-אין היברידי בעל טווח נסיעה חשמלי גדול, הנעה כפולה, 476 כ"ס, רמת אבזור גבוהה ואחריות מורחבת של 5 שנים על הרכב ו־8 שנים על הסוללה. החל מ־273,321 ₪.

ה־Coffee 01 הושק לשוק האירופאי בתערוכת הרכב בפריז 2022, כשהוא מציע ביצועים וטווח נסיעה יוצאי דופן – מערכת ההינע המושלבת, עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר וצמד מנועים חשמליים, בעלת הספק של 476 כ"ס ומומנט של 86.4 קג"מ, מביאה את הקופי 01 תוך 5 שניות מ־0 ל־100 קמ"ש, מהר למדי לרכב SUV-D. סוללה בקיבולת של 36.7kWh מספקת טווח נסיעה חשמלי של 146 ק"מ ועד 800 ק"מ בנסיעה משולבת, בנוסף לרכב טעינה מהירה של עד 50kW המאפשרת להגיע לטעינה מלאה בכ־50 דקות, וטעינה רגילה של 11kW עם זמן טעינה של כ־4 שעות.

● עוד בנושא: המכונית החשמלית של ORA הסינית מגיעה לישראל

מותג WEY נועד לשמש כחטיבת הפרימיום של קונצרן GWM ונקרא על שמו של מייסד החברה, גם הלוגו של המותג מבוסס על מונומנט מעיר הולדתו של ג'ק ווי, מנכ"ל GWM. העיצוב מוקפד, עם תאורת LED Matrix מקדימה וגלגלים בקוטר 21 אינץ'. הקופי 01 קיבל 5 כוכבי בטיחות במבחני ה־NCAP, עם רשימת מערכות הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה אדפטיבית, התראה על שטח מת, ניטור תנועה חוצה ובלימה אוטונומית מאחור, שמירה על נתיב, מערכת לניטור עייפות וערנות הנהג בעזרת מצלמה ועוד.

בתוך הרכב תמצאו מערכת מולטימדיה בעלת צג 14.6 אינץ' מרכזי, מערכת הפעלת קולית, 12 רמקולים, משטח טעינה אלחוטית, תצוגה עילית בגודל 7.5 אינץ', לוח מחוונים עם צג 9.2 אינץ' וצג לשליטה על מערכות הרכב בגודל 9 אינץ', כמו גם תאורת אווירה, מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת כולל פתחי איוורור מאחור וממערכת סינון רעשים הכוללת גם חלונות מבודדים אקוסטית. ברמת הגימור Luxury יש גם איוורור למושבים הקדמיים ופונקציית עיסוי, חימום למושבים האחוריים, גג פנורמי נפתח, וילונות נשלפים לחלונות האחוריים, מערכת חניה אוטומטית ועוד.

● עוד בנושא: מבחן דרכים: פיאט 500e קבריו חשמלית

מחירו של ה־Coffee 01 ברמת הגימור Premium עומד על 273,321 ₪ כולל אגרת רישוי וברמת הגימור Luxury מחירו 303,321 ₪. שי פלדמן מנכ"ל קבוצת סמלת: "אנחנו שמחים וגאים להכניס לראשונה לשוק הרכב הישראלי את המותג WEY מבית GREAT WALL, אחת מקבוצות הרכב החזקות, הגדולות והמובילות בעולם. WEY הינו מותג הפרימיום של הקבוצה שהושק בשנת 2018".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל