fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – טנרה
קאברג שחורי 205 על 35
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
פוני pny באנר קוביה צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
קוב 140 על 70
voge מוטו24 באנר r-125
HJC
סטפן
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי: צבעים חדשים לקטנוע מנצח

מדור פרסומי: צבעים חדשים לקטנוע מנצח

צילום: יח"צ

קבוצת עופר אבניר, יבואנית קימקו, ממשיכה בשיווק האגרסיבי של משפחת ה GDINK בנפחי ה 125 ו 250 סמ"ק. לאחר שניצח את המתחרים בכל המבחנים בהם השתתף, מציעה כעת אבניר את הקטנוע בצביעות חדשות ומגוונות הכוללות צבעי שחור מט, כחול מט ולבן מט.

משפחת ה- G-DINK משווקת בישראל מאז הסתיו 2013, זאת לאחר שקבוצת עופר אבניר ביצעו מחקר ממוקד על צרכיו ורצונותיו של רוכב הקטנוע הישראלי. קטנוע זה הנו המשך ישיר לסיפור ההצלחה של קודמו, ה-GRAND DINK 250i, ומביא אלינו את כל יתרונות האמינות, הביצועים והאיכות של מותג קימקו – בעטיפה משודרגת ונוצצת ובחזות עתידנית ומושחזת. בפועל, הקטנוע משלב את החזות של ה-NEW DINK 125/200 ושל ה- XCITING 250i. מימדיו הקומפקטיים של הקטנוע הופכים אותו לכלי המושלם למנהלים אשר מבקשים ניידות נוחה ומהירה ברחובות הסואנים של העיר. רצפתו השטוחה של ה G-DINK הופכת אותו לנוח ופונקציונאלי יותר מכל קטנוע אחר בקטגוריה.
ל G-DINK 250i-יש יתרון בולט לרוכבים העירוניים. הוא מציע מימדים המתאימים לרוכב העירוני ומספק עוצמה ומומנט גבוהים בהרבה מהסטנדרטים הקיימים בקטגוריה, זאת בזכות מערכת הזרקת דלק ממוחשבת. מלבד העיצוב החדש והמתקדם, ה- G-DINK 250iמציע משענת גב למורכב, יחידת תאורה מתקדמת ומרהיבה וכמו-כן, זהו הקטנוע היחיד בקטגוריית 250 סמ"ק המציע מדרך רגליים שטוח.

הכתבה הינה כתבה פרסומית.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25