fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
MV קוביה
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

דקאר 2022 – סיכום היום השלישי

דקאר 2022 – סיכום היום השלישי

כתב: דניאל וקנין | צילום: Red Bull Content Pool, Yamaha Racing, Husqvarna Monster Energy, A.S.O, Monster Energy Honda Team.

ביום השלישי למרוץ ראלי דקאר יוצא הסטייג' השני מהעיר Ha'il ומגיע עד ל־Al Qasumah, במסלול שמורכב מ־453 קילומטרים, מתוכם קטע ספיישל של 338 קילומטרים; פטרוצ'י כמעט יוצא מהמרוץ, נאסר אל-עטיה מפסיד ללואב.

את סיכום הסטייג' השני במרוץ אנחנו פותחים עם בשורה מעט מצערת; דנילו פטרוצ'י, שעד לפני כחודש וחצי התחרה במוטוGP, והוזנק אמש כשהוא ממוקם במיקום ה־13, סבל מתקלה באופנוע שלו, וכמעט שנאלץ לפרוש מהמרוץ. כולנו רצינו לראות את פטרוצ'י עושה את הבלתי ייאמן, לאחר ששבר את קרסולו בדובאי אחרי השבוע הראשון שלו באימונים לדקאר, פטרוצ'י הצליח להתאמן שבוע אחד נוסף ואף למד לנווט בשבוע זה, לפני שהוזנק לראלי המאתגר בעולם. הוא סיפר למצלמה בדמעות כי ניסה לתקן את האופנוע ללא הצלחה, וכל שנותר לו לעשות הוא לצפות באופנוע שלו מוסק על ידי הליקופטר אל הביוואק. הבוקר קיבל פטרוצ'י את הבשורה שימשיך להתחרות, אך עם עונש של 11 שעות.

לאחר סיום הסטייג' היום נראה כי הפערים היחסית גדולים שנוצרו אתמול כבר התחילו להצטמצם. קווין בנאבידס מקבוצת KTM, שהיה אחד הקורבנות של הניווט שלשום, הגיע במקום השלישי. לקראת תחילת המרוץ כתבנו כאן כי גאסגאס מציגה השנה שני מתחרים חזקים, ואנחנו רואים את התחזית מתממשת בתחילת המרוץ כשבמקום השני הגיע סאם סנדרלנד הבריטי. המנצח היום מגיע מקבוצה אדומה אחרת, ג'ואן ברדה מהונדה שהציג סטייג' מרשים, ובכך סיימו בשלושת המקומות הראשונים היום שלוש קבוצות שונות. במקום הרביעי חביב הקהל סקיילר האוס מהוסקוורנה, ובמקום החמישי טובי פרייס.

מי שהתברבר בניווט אתמול היה מי שהוביל את המרוץ נכון לרגע הזינוק, דניאל סנדרס מגאסגאס, כשרכב לצד פבלו קינטנייה מהונדה ואיבד זמן יקר. הוא סיים את הסטייג' במקום ה־28 אך הודות לפתיחה חזקה שלו והרבה גז לאחר תיקון הטעות הוא נמצא במיקום השביעי בדירוג הכללי ורק 13 דקות מהמוביל ובן קבוצתו, סאם סנדרלנד. במיקום השני הכללי נמצא הצרפתי מקבוצת ימאהה, אדריאן ואן בוורן – שאת הסטייג' סיים במקום השמיני. את המקום השלישי מחזיק כבר יומיים רצוף מתיאס וולקנר האוסטרי של KTM, ואת הרביעי סקיילר האוס.

את ארבעת המקומות הראשונים בקטגוריית המשאיות תופסות בבטחה משאיות של קאמאז, כשהשאר, באופן לא כל כך מפתיע, מתחרות כרגע על "דה בסט אוף דה רסט". במכוניות, סבסטיאן לואב הדביק את הפער מנאסר אל-עטיה, שנחשב למועמד המוביל לזכייה בקטגוריה, כעשרה קילומטרים לסיום, הטויוטה של הקטארי קרעה צמיג, מה שגרם לאיבוד זמן ולניצחון של לואב הצרפתי והנווט שלו פאביאן לורקין. אל-עטיה אמר בסיום כי הוא צופה מרוץ צמוד בין השניים עד לסיום, כשהוא מוביל כרגע את טבלת הדירוג הכללי לפני לואב. קרלוס סיינז הספרדי שאיבד זמן רב בגלל טעות ניווט שלשום, הגיע על האאודי החשמלית למקום השלישי אתמול והוא ממוקם במקום ה־33 בדירוג הכללי.

דקאר 2022 – סיכום היום השני
ראלי דקאר 2022 יוצא לדרך

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל