מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
טריומף קוביה
סטפן
לרט
לרט
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
ברקום שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מתקדם וחזק יותר: הארלי דוידסון חושפת סופרטסטר S חדש

מתקדם וחזק יותר: הארלי דוידסון חושפת סופרטסטר S חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

תחת הכותרת 'From Evolution to Revolution' הארלי דוידסון מציגה דור חדש לחלוטין ולמעשה גם גישה שונה לספורטסטר, מהדגמים המוכרים, הנמכרים והמסורתיים של היצרן שסיים את דרכו השנה והופך בגרסתו האחרונה לאופנוע מתקדם וחזק בתצורה שמזכירה מאוד את הסקאוט של אינדיאן.

הספורטסטר S משתמש במנוע הווי-טווין מקורר הנוזל בנפח 1,252 סמ"ק כמו זה שמותקן בפאן אמריקה, אך בגרסה מתונה יותר הנקראת Revolution Max 1250T, כשההבדלים נמצאים בראשי מנוע עם מעברים ושסתומים קטנים יותר, צורה שונה של תא הבעירה, בוכנות שונות בהתאם, לועות יניקה ותיבת אוויר שונים, פרופילים מתונים יותר לגלי-הזיזים ובהתאם גם כיוונון מחדש למערכת תזמון השסתומים המשתנה (VVT). השינויים במנוע מייצרים אופי שתואם את ייעודו החדש עם הספק של 121 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט של 12.9 קג"מ ב-6,000 סל"ד.

לסופרטסטר S צללית נמוכה וקשוחה, עם מנוע בולט במרכזו שגם משמש גורם נושא עומס בשלדה, ועיצוב בהשראת סגנונות רבים ודגמי עבר, בעיקר בולטת ההשראה של אופנועי הבובר, עם צמיגים שמנים, מזלג עבה וכנפיים קצרות, לצד זה ניתן למצוא גם מחווה ל-XR750 האגדי בעיצוב האגזוזים והמושב. תאורת ה-LED המינימליסטית ומשחקי צבעים רבים מעניקים לו מראה מודרני במיוחד, אך הארלי מקפידה גם לשמור על מסורתיות מסוימת עם לוח מחוונים עגול שמחביא בתוכו צג TFT בגודל 4″. אי אפשר להימנע מהשוואה לדגמי הסקאוט של אינדיאן שמציעים תצורה מאוד דומה לזו של הספורטסטר S החדש.

הארלי דוידסון מציגה קפיצת מדרגה משמעותית בכל הנוגע למערכות טכנולוגיות, בעוד הספורטסטר היוצא היה מצויד במערכת ABS בלבד ובלוח המחוונים אנלוגי פשוט, הספורטסטר S מצוייד בבקרת שיוט, מסך TFT עגול בגודל 4″ נוגד השתקפויות עם מד מהירות במרכזו, סביבו מד סל"ד ובתחתית תצוגת התרעות מהסלולרי, בנוסף ישנו מצב תצוגה המרכז יותר מידע בתוכו כולל חיווי לחץ אוויר בצמיגים, טמפרטורה, דיאגנוסטיקה ועוד. קישוריות בלוטוס לסלולרי מאפשרת להציג על המסך ולשלוט מהכפתורים על הכידון במוזיקה, שיחות, ניווט בתצוגת Turn-By-Turn או מפה. רשימת מערכות הבטיחות כוללת חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי, מערכת ABS ובקרת אחיזה להטייה, סליפר קלאץ' אלקטרוני, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מצבי רכיבה המשלבים שינוי מיפוי המנוע והתערבות המערכות, עם מצב Road התחלתי, מצב Sport קיצוני יותר, מצב Rain המגביל את הספק המנוע ומצב Custom הניתן להתאמה להעדפות הרוכב.

מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו עם דיסק צף יחיד בקוטר 320 מ"מ וקליפר מונובלוק רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה, ודיסק בקוטר 260 מ"מ וקליפר צף חד-בוכנתי מאחור. מקדימה מותקן מזלג Showa בקוטר 42 מ"מ עם מהלך של 110 מ"מ מקדימה ובולם יחיד של Showa מאחור, שניהם ניתנים לכיוון מלא.

אורכו של הספורטסטר החדש עומד על 2,265, רוחבו 840 מ"מ, גובהו 1,090 מ"מ, המושב בגובה 735 מ"מ, הגחון בגובה 93 מ"מ מהקרקע, זווית ההיגוי 30° והמפסע 150 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,520 מ"מ, הצמיגים במידות 160/70-17 מקדימה ו-180/70-16 מאחור, מיכל הדלק בנפח 12 ליטר ומשקלו הרטוב עומד על 228 ק"ג. הספורטסטר S יחל את שיווקו במהלך סתיו 2021.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

  • 2021 Sportster S - Scotland Photo Shoot

  • 2021 Sportster S - Scotland Photo Shoot

  • 2021 Sportster S - Scotland Photo Shoot

  • 2021 Sportster S - Scotland Photo Shoot

  • 2021 Model Photography. RH1250S

  • 2021 Model Photography. RH1250S

  • 2021 Model Photography. RH1250S

  • 2021 Model Photography. RH1250S

  • 2021 Model Photography. RH1250S

  • 2021 Model Photography. RH1250S

  • 2021 Model Photography. RH1250S

  • 2021 Model Photography. RH1250S

  • 2021 Model Photography. RH1250S

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל