fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אינדיאן חושפת צ'יפטיין עלית לציון 120 שנים

אינדיאן חושפת צ'יפטיין עלית לציון 120 שנים

אסף לביא

צילום: יצרן

דגמי העלית של אינדיאן הם דגמי הפרימיום של יצרנית – כפי ששמם מעיד – וככאלו מיוצרים במהדורה מוגבלת ומאובזרים בכל טוב. אינדיאן מציינת 120 שנים להקמת החברה עם הצ'יפטיין עלית ולכן הייצור מוגבל ל-120 יחידות בלבד – שיגיעו למדינות נבחרות בעולם, ביניהן כמובן ארה"ב, השוק המרכזי של המותג ובאירופה יגיעו לצ'כיה, צרפת, גרמניה, נורבגיה, שוודיה וגם למזרח התיכון – עם צפי של הגעה גם לישראל, אך בינתיים לא התקבלה תשובה סופית מד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית המותג לישראל.

הייחודיות של המהדורה המוגבלת מתחילה בצביעה הדו-גונית בגווני שחור ואפור כהה עם פלייקים (Thunder Black Vivid Crystal ו-Carbon Crystal) שנעשית בעבודת יד, תהליך שעורך כ-24 שעות עבודה, כשגם מנוע ה-Thunderstroke 116 נצבע בגוון מנצנץ מיוחד כדי להשלים את המראה היוקרתי. גלגל ה-19″ הקדמי שעטוף בצמיג בחתך נמוך נשאר יחסית חשוף עם כנף קצוצה מעליו ויחד עם המתלים המונמכים נותנים לאופנוע צללית נמוכה דומה לזו של אופנועי הבאגר-קסטום.

בסעיף האבזור אינדיאן לא חוסכת ומציידת את הצ'יפטיין עלית במגוון רחב של אביזרים מקטלוג התוספות שלה, תאורת LED מלאה, משקף מושחר עם כיוונון חשמלי, מדרכי אלומיניום במקום רגליות, מערכת שמע PowerBand 400W וכמובן האבזור הסטנדרטי של הדגם – מערכת ABS, התנעה ללא מפתח (Keyless), חיישני לחץ אוויר, מזוודות צד ננעלות חשמלית עם נפח של כ-70 ליטר ועוד.

עוד בנושא: 
אינדיאן מציגה משפחת צ'יף חדשה
אינדיאן: משפחת FTR1200 חדשה ל-2022
אינדיאן חושפת FTR חשמלי… לילדים

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל אינדיאן חושפת צ'יפטיין עלית לציון 120 שנים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל